פינדרוס עונה ליאיר לפיד: “אשמח ללמוד איתך בחברותא את הסוגיות”

ח"כ יצחק פינדרוס, הגיב לדברי יו"ר האופוזיציה במליאה, שציטט עם כיפה לראשו פסוקים, בתגובה לדברי הח"כ מ'דגל' נגד קהילת הלהט"ב: "שמחתי לראות את הדיון התורני החשוב שהתעורר בעקבות פרסום פרומו. רוצה לברך שחבש כיפה לראשו כדי לתת כבוד לתורה"
אריה ריבקינד
ב' תמוז התשפ"ג / 21.06.2023 14:25

יו”ר סיעת יהדות התורה, ח”כ יצחק פינדרוס, הגיב בצהרים (רביעי) לדברי יו”ר האופוזיציה לפיד במליאת הכנסת – שציטט עם כיפה לראשו פסוקים מהתורה, בתגובה לדבריו של הח”כ מ’דגל’ בראיון לתכנית ‘אנשים’ בקשת 12, כי קהילת הלהט”ב מסוכנת למדינה יותר מאשר חמאס וחיזבאללה.

פינדרוס: “שמחתי לראות את הדיון התורני החשוב שהתעורר בעקבות פרסום פרומו מתוך הראיון, בנושא האזהרה של הקב”ה בתורה בנוגע לזכותנו על הארץ ‘ולא תקיא הארץ אתכם’. אני רוצה לברך את ראש האופוזיציה שבחר להשתתף בדיון וחבש כיפה לראשו כדי לתת כבוד לתורה”.

הוא הוסיף: “אשמח מאוד להמשיך את הדיון החשוב בנושא זה לאחר פרסום הראיון שבו יובאו דבריי במלואם. אשמח גם ללמוד עם לפיד בחברותא את הסוגיות שהעלה בנאומו, מאחר וניכר שהוא מעוניין להעשיר את הידע שלו ביהדות”.

פינדרוס הדגיש:  “דבריי נאמרו בהתייחס לתנועה שמעודדת באופן אגרסיבי תופעה שהתורה אסרה באיסור חמור ומקדמת אותה באופן ציבורי כתנועה, ולא כנגד אף אדם באופן אישי”.

בתוך כך, ח”כ יוראי להב הרצנו מיש עתיד שלח מכתב ליועמ”שית של הממשלה שבו קרא לה לפתוח בחקירה נגד ח”כ פינדרוס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות