‘מודעת שנאה’ על מודעת בית חב”ד • עיתונאית: השנאה מטריפה דעתי

אלמונים הדביקו מודעות שנאה על הפרסום של התוועדות לכבוד יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש בקרית טבעון שמארגן הרב מנשה אלטהויז • הרב אלטהויז, דמות אהודה בעיר, שירת בצה"ל • כתבת רדיו חיפה: "השנאה הזו מטרידה שלא לומר מטריפה את דעתי"
יוסף גרינבוים
ב' תמוז התשפ"ג / 21.06.2023 10:58

הרב מנשה אלטהויז, שליח חב”ד בקרית טבעון, ארגן התוועדות חסידית שתיערך היום (רביעי),  לציון שנת ה-30 להסתלקותו של הרבי מליובאוויטש זצ”ל, ביום ג’ בתמוז, עבור ציבור המשתתף באירועים שיוזם  בית חב”ד ותושבים מהאזור.

לצערו, היו מי שבחרו להוקיע את המעמד באמצעות מודעות שהודבקו על הפרסום שהפיץ בלוחות המודעות.

“אל תפריעו לאורח חיינו”, נכתב במודעת השנאה, “בתודה, ציבור המשרתים בצה”ל ומשלמי המיסים”.

הרב אלטהויז, ששירת בצה”ל ושנים רבות במילואים ומשלם מיסים למדינת ישראל, לא נרתע וההתוועדות החסידית שמתוכננת עם ר’ הרצל קוסאשוילי מלוד, שישתף את המשתתפים בסיפורו המדהים והאישי על התמודדות עם קושי וכאב – תתקיים הערב בקרית טבעון בזמנה.

בתיה גלעדי, כתבת רדיו חיפה, פרסמה את ההשחתה בטוויטר האישי שלה וכתבה: “המקללת מהאוטובוס אולי לא מאה, אבל מי שתלה את השלטים האלה בטבעון, נראה לי מודע למעשיו. השנאה הזו מטרידה שלא לומר מטריפה את דעתי”.

היא הוסיפה: “הרב מנשה ובנו הרב פנחס עושים הרבה למען תושבי טבעון ובכלל, עצוב שתלו שלט כזה”.

איש התקשורת צבי טסלר, הגיב עם תמונה של הרב אלטהויז במדי צה”ל – וכתב: “תכירו את הרב מנשה אלטהויז, שליח חב”ד בקרית טבעון, שמארגן את האירוע לציון שנת ה-30 להסתלקותו של הרבי. כמובן שצריך לגנות מפגני שנאה אנטישמיים, בלי קשר לשאלה כמה שנות מילואים עשה מי שתלה את המודעה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות