4 הקדושים: אלישע אנטמן, הראל מסעוד, נחמן מורדוף ועופר פיירמן הי”ד

נרצחי הפיגוע הי"ד ליד עלי: אלישע אנטמן ועופר פיירמן מעלי, נחמן שמואל מורדוף מאחיה והראל מסעוד מיד בנימין • חברת המשפחה על הראל הי"ד: "בחור זהב, יפה תואר ומפוצץ ערכים. אהוב כל כך, אוהב את ארץ ישראל ואת עמו. רק השתחרר משירות קרבי, חלם ליישב את הארץ הזאת"
חיים טוויל
א' תמוז התשפ"ג / 20.06.2023 19:24

הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת בנרצחים בטבח סמוך ליישוב עלי: הראל מסעוד הי”ד תושב יד בנימין בן 21, אלישע אנטמן הי”ד בן 18 מעלי, נחמן שמואל מורדוף הי”ד בן 17 מאחיה ועופר פיירמן הי”ד בן 63 מהיישוב עלי.

הלוויתו של אלישע אנטמן הי”ד תתקיים בשעה 23:00 בבית העלמין ביישוב. הראל מסעוד הי”ד יובא למנוחות ב-23:15 בבית העלמין ביישוב יסודות. הלוויתו של עופר פיירמן הי”ד תתקיים ביום רביעי בשעה 12:00 בבית העלמין ביישובו.

בהודעה שפרסמה מועצת נחל שורק נכתב: “בלב כבד וכאב רב התבשרנו ברגעים אלו, בבשורת האיוב כי בפיגוע הקשה שהתרחש היום בישוב עלי נרצח הראל מסעוד הי”ד תושב יד בנימין. הראל הוא בנם של גיל ויעל מסעוד, רק בן 21 בהירצחו”.

שי רייכנר, ראש מועצה אזורית נחל שורק: “אין מילים להביע את ההלם והכאב שאנו חשים כרגע. אני וכל קהילת נחל שורק כולה כואבים עם משפחת מסעוד את האסון הנורא, משתתפים בצערם הבלתי נתפס ועוטפים את המשפחה”.

יקרת פרידמן, חברת המשפחה, סיפרה על הראל מסעוד הי”ד: “בחור זהב, יפה תואר ומפוצץ ערכים. אהוב כל כך, אוהב את ארץ ישראל ואת עמו. רק השתחרר משירות קרבי, חלם ליישב את הארץ הזאת ופעל להגשמת חלומו יחד עם חברים”.

מזכירות היישוב עלי שלחה הודעה בה נכתב: “בצער רב, אנו מודיעים על פטירתו של אלישע אנטמן הי”ד שנרצח בפיגוע היום, תושב שכונת נוה שהם בישוב עלי. אנו משתתפים בצער המשפחה”.

ישיבת בני עקיבא בעלי בה למד אנטמן פרסמה הודעה בה נאמר: “בצער רב, אנו מודיעים על פטירתו של תלמידנו האהוב אלישע אנטמן הי”ד שנרצח בפיגוע היום. אלישע תלמיד כיתה י”ב 1. אנו מחבקים את המשפחה”.

בעלי סיפרו: “עופר פיירמן הי”ד עבד כשומר בעלי וגם היום שמר על פועלים ערבים בישוב, שעות אחדות לפני שנרצח. הוא היה תושב שכונת נאות אילן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עצוב מאוד
    21/06/2023 06:25
    רפי
  1. עצוב מאוד, אבל לא נכון לעשות שימוש במונח קדושים. מה הופך אדם לקדוש,רק בגלל שהוא נרצח ?