מביש • דוח המבקר: עיריית בני ברק ‘מככבת’ בראש התלונות המוצדקות

בני ברק היא העירייה היחידה ש"מככבת" בראש הדירוג של התלונות • יעקב וידר, חבר מועצת העיר: "עסקני העירייה שכחו שתפקידה של העירייה הוא קודם כל לשרת את התושבים - ולא לשמש כמנגנון ג'ובים ותקציבים לעצמה ולמקורביה"
אריה ריבקינד
א' תמוז התשפ"ג / 20.06.2023 14:32

הדו”ח השנתי של נציב תלונות הציבור לשנת 2022 קובע, כי עיריית בני ברק היא העירייה עם שיעור התלונות המוצדקות הגבוה מבין העיריות בישראל.

למרבה המבוכה: עיריית בני ברק היא העירייה היחידה ש”מככבת” בראש הדירוג, כשלצידה משרדי ממשלה ורשויות נוספות, כמו חברת החשמל ודואר ישראל ועוד.

הדו”ח, שנפרס על פני מאות עמודים ועליו חתום מתניה אנגלמן, מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מציין כי בשנה האחרונה חלה עליה דרסטית בכמות התלונות נגד עיריית בני ברק, כמו כן גם במספר התלונות שנמצאו מוצדקות וגם במספר התלונות ביחס לתושב.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד בבני ברק מסר בתגובה, כי מדובר בדו”ח חמור מאוד.

“עסקני העירייה שכחו שתפקידה של העירייה הוא קודם כל לשרת את התושבים, ולכן בקרוב בכוונתי לכנס את ועדת הביקורת העירונית לדיון מיוחד בנושא השירות לתושב ובו אדרוש מהעסקנים להציג תכנית לשדרוג השירות”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ככה זה כשהבחירה לא בידי האזרחים
    20/06/2023 18:51
    יענקי
  1. הגיע הזמן שהרבנים יאשרו רשימת מועמדים והתושבים הם אלו שיחליטו מי יהיה ראש העיר לםי ביצועים ולא לפי קשרים הברוטליות והברבריות של לשכת ראש העיר מבישה

  2. פשיטת רגל
    20/06/2023 18:53
    יראת שמים
  3. העסקנות החרדית בפשיטת רגל.
    חוסר אימון מוחלט.

  4. האיש הזה רובינשטיין נבלה נבזית.
    21/06/2023 00:58
    חננאל
  5. לולא הגדולים ששמו אותו הוא לא היה מתאים להיות קופאי בסופר

  6. תודה שהתעוררתם
    21/06/2023 07:58
    הודיה הלוי
  7. אני תושבת בני ברק.. אבל לא מקורבת לצלחת… זוועה מה שקורה בעיר הזאת.. פתחו פה ברחוב מולי מפעל מתכת שעושה רעש וליכלוך ומשאיות באמצע רחוב שקט.. פניתי לעירייה כמה םעמים ובגלל שהבחור מקושר לא עושים כלום ואנחנו סובלים… לא מדברת על החולדות והכבישים השבורים והליכלוך..וזה לא מעניין אף אחד…