השר אמסלם התפוצץ: לא נותנים לי למנות מנכ”ל, כי גב’ מיארה עסוקה”

השר המקשר בין הכנסת לממשלה תקף את היועמ"שית במליאת הכנסת: "דבר ראשון שהיינו צריכים לעשות כממשלה זה להעיף אותה!" • "מה מפוצץ אותם? עושים הכל כדי לא לתת לאמסלם לעבוד. גברת מיארה החליטה לסכל לי את העבודה"
חרדים 10
ל' סיון התשפ"ג / 19.06.2023 20:14

השר המקשר בין הכנסת לממשלה דודי אמסלם הטיח היום (שני) במליאת הכנסת דברים קשים ביועמ”שית גלי בהרב מיארה – וטען כי היא מונעת ממנו למנות מנכ”ל למשרד לשיתוף פעולה אזורי.

“המדינה נשלטת בידי כנופיה אלימה”, אמר אמסלם. “הפרקליטות והיועמ”שית דורסים את הממשלה. דבר ראשון שהיינו צריכים לעשות כממשלה זה להעיף אותה! שלושה חודשים לא נותנים לי למנות מנכ”ל למשרד כי מר לימון וגב’ מיארה עסוקים. מה מפוצץ אותם? עושים הכל כדי לא לתת לאמסלם לעבוד. גברת מיארה החליטה לסכל לי את העבודה”.

הוא הוסיף: ”היועצת המשפטית לא הייתי ממנה אותה אפילו ליועמ”שית של מחלקת חנייה בעיריית ירושלים. היא לא ראויה, לא מקצועית ולא ערכית”.

“למה לא למנות מנכ”ל לדוד אמסלם? בגלל שקוראים לו משה סוויסה? תפסנו את אמסלם! לא ניתן לו לעבוד! ולמה? כי אנחנו קובעים פה מי יעבוד! שלושה  חודשים פקיד עוצר משרד שלם, ולמה? כי ככה בא לו!”

אמסלם פנה לח”כ יאיר לפיד במליאה: “שאלת מה אנחנו עושים כל היום?! אנחנו קמים בבוקר, הולכים לעיתון במחנה, כותבים כמה שורות וחוזרים הביתה לאכול שניצל שאמא מטגנת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות