שתי השרות מהליכוד צרחו בישיבת הממשלה: “תקפצי לי יא מפגרת”

השרות דיסטל וגמליאל בקרב צרחות מכוער בישיבת הממשלה • דיסטל לגמליאל: "אף אחד בליכוד לא אוהב אותך" • גמליאל עקצה: "איפה המדפסת שלך"? • דיסטל: "את אבן בנעל של הקואליציה" • השרה דיסטל מכחישה כי אמרה את המילה "מפגרת" או "מטומטמת"
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"ג / 18.06.2023 14:02

קרב צעקות מכוער התרחש היום (ראשון) בין שרת ההסברה גלית דיסטל לשרת המודיעין גילה גמליאל בזמן ישיבת הממשלה. זאת, לאחר שהשר אבי דיכטר העלה בישיבה סוגייה שיש בהסכמים הקואליציוניים שפוגעת בעבודה שלו במשרד החקלאות מול משרד הנגב והגליל.

על פי הדיווח של ירון אברהם בחדשות 12, השרה גילה גמליאל אמרה לבן גביר: “תן לדיכטר לעבוד. ההסכמים הקואליציוניים עשקו את הליכוד”.

שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן העירה: “מה את מתערבת? תהיי בשקט”.

גמליאל השיבה לה: “סליחה, אל תתערבי בכלל”.

דיסטל השיבה לה: “תקפצי לי יא מפגרת. אף אחד בליכוד לא אוהב אותך. בגלל זה שונאים אותך בליכוד”.

גמליאל עקצה: “איפה המדפסת שלך? תגישי לי את זה כתוב”.

השרה גלית דיסטל אטבריאן השיבה לה: “את אבן בנעל של הקואליציה”.

לפי נוכחים במקום, ההתקוטטות החלה בדיון על חוק האיזוק האלקטרוני, כאשר השרה גמליאל סרבה לאפשר את העברת הכספים ממשרדה, אז דיסטל התחילה להקניט את גמליאל: “את לא מבינה שאף אחד לא סובל אותך. את נאחזת בציפורניים אף אחד לא אוהב אותך”.

גמליאל ענתה לה: “את שרה פתטית”.

בשלב הזה, נכנסה לריב המכוער שרה נוספת, מאי גולן, ואמרה לגמליאל: “תתביישי לך, הצבעת בעד חוק של האופוזיציה ואת פוגעת בחוק שלנו”.

השרה דיסטל מכחישה כי אמרה את המילה “מפגרת” או “מטומטמת”.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה: “גילה גמליאל הגיעה באיחור לישיבת הממשלה. כרגיל. ואז התחילה לצעוק ולצרוח על כולם כי כולנו חדלי אישים ורק לה הפתרונות. כרגיל. וניסתה לערער וליצור מתח בין ראשי הקואליציה. כרגיל.

ופוצצה את הישיבה בדיוק כפי שפוצצה את ישיבת הסיעה בשבוע שעבר בצרחות וטריקת דלת דרמטית.

“כשאמרתי לה (לא בצרחות אבל בהחלט בקול רם) שהיא אבן בנעל של הקואליציה ושההתנהלות שלה פאטתית, היא פתאום התחילה לצרוח שאני מקללת אותה ואף לתדרך כתבים כיד הדמיון הטובה עליה.

אז כן, אני עומדת מאחורי כל מילה שאמרתי: גילה גמליאל היא אבן בנעל של הקואליציה וההתנהלות שלה מביכה (ומדאיגה) בלשון המעטה”.

לאחר שיחת הצעקות, בליכוד פרסמו הודעה: “ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר לשרות, שהוא לא מוכן לקבל התנהלות כזאת בישיבות הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות