“חתיכת ילד כאפות, אפס”: בכיר לשעבר במשטרה נגד השר בן גביר

מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניצב בדימוס אריה עמית, תקף בחריפות את השר לביטחון לאומי על התנהלותו מול המפכ"ל: "הפך את המפכ"ל לסמרטוט, גרם לנזק שלא יתואר. הוא עשה דבר נורא, באמת חתיכת אפס. מה בוער לך?" • "השטויות שלו של משמר לאומי זו עוד הטרלה"
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"ג / 18.06.2023 11:12

מפקד מחוז ירושלים במשטרה לשעבר, ניצב בדימוס אריה עמית, תקף הבוקר (ראשון) במלים קשות את החלטת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שלא להאריך את כהונת המפכ”ל קובי שבתאי בשנה.

“הוא הפך את המפכ”ל לסמרטוט, גרם לנזק שלא יתואר. הוא עשה דבר נורא, באמת חתיכת אפס. המפכ”ל בגרמניה, אח שלו הולך למות והוא צריך לשמוע שאתה מתדרך כתבים שאתה לא מאריך את הכהונה? יש דרך לעשות את זה בצורה אינטליגנטית בלי לגרום למהומה במערכת, חצי שנה לפני? מה בוער לך, חתיכת ילד כאפות?”, תקף עמית בראיון ל-103FM.

הוא יצא גם נגד החלטת בן גביר להקים משמר לאומי שיהיה כפוף למשרדו. “השטויות שלו של משמר לאומי זו עוד הטרלה, הוא לא יודע בכלל מה זה משמר לאומי.

“הפרחח הזה רוצה להקים את משמרות הלהב”ה, שיהיה מן יס”מ לשירותו של השר. כמו המשמרות באיראן, אותו דבר הוא רוצה להקים סוג של משמרות משלו. זו לא דיקטטורה, זה האבא של הדיקטטורות”.

בלשכת השר לביטחון לאומי הגיבו: “אריה עמית עם חבריו ה’לשעברים’ הם ההוכחה למה צריך שר לבטחון לאומי עם קונספציה אחרת. השר בן גביר מתקן את מה שעמית וחבריו הכושלים הרסו במשך שנים. הוא הביא תשעה מיליארד שקל למשטרה, עשה מבצע אכיפה במזרח ירושלים כאשר עמית וחבריו הכושלים לא העזו להיכנס לשם, העביר את החוק למלחמה בנשק הבלתי חוקי, חוק למאבק בפרוטקשן, ועובד יום ולילה כדי לתקן מהשורש את הנזק הכל כך גדול שהשאירו עמית וחבריו. זו הסיבה למה עמית וחבריו הכושלים כל כך שונאים את השר בן גביר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בדימוס/לשעבר/בכיר
    18/06/2023 15:00
    ברוך
  1. יואילו בטובם להתמודד על תפקיד ציבורי ממנו יוכלו להשפיע.
    תקשורת השמאל העקומה עושה שימוש לא נכון ולא הוגן באנשים שסיימו את תפקידם.
    הם שווים היום לא יותר ממסעודה מירוחם!!!