מחלוקות בליכוד? חצי שעה לפני: בוטלה פגישה בין יריב לוין לנתניהו

נתניהו לא נפגש עם לוין מאז הדרמה בכנסת ביום רביעי: פגישה שנקבעה לחמישי בין השניים בוטלה כחצי שעה לפני שאמורה הייתה להתקיים • בעוד לוין דורש פומבית את המשך החקיקה, בסביבת נתניהו אומרים שהוא טרם החליט
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"ג / 17.06.2023 21:01

ההתלבטות של נתניהו: ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל פגישה עם שר המשפטים יריב לוין בסוף השבוע. כך דווח הערב  (שבת) ב’כאן חדשות’.

נתניהו לא נפגש עם לוין מאז הדרמה בכנסת ביום רביעי האחרון.

לפי הדיווח, פגישה שנקבעה לחמישי בין השניים בוטלה כחצי שעה לפני שאמורה הייתה להתקיים. בעוד לוין דורש פומבית את המשך החקיקה, בסביבת נתניהו אומרים שהוא טרם החליט כיצד להתקדם.

שר המשפטים  הצהיר אתמול לפני כניסת השבת כי הוא יעשה כל שביכולתו כדי לקדם את חקיקת הרפורמה המשפטית. “בתום שבוע קשה, אני נחוש מתמיד להמשיך ולעשות הכל כדי להעביר את הרפורמה הנחוצה לתיקון מערכת המשפט”, כתב לוין בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות. “תודה לכולכם על התמיכה החשובה במהלכים שאני מוביל למען מערכת משפט צודקת”.

ח”כ חילי טרופר מהמחנה הממלכתי, חבר הצוות לשיחות בבית הנשיא, הגיב לדברי לוין: “מוטב שאת הנחישות הוא יפנה כדי לחבר מחדש את העם שלנו, וכן לחזק את ביטחונה וכלכלתה של המדינה. ישראל צריכה עכשיו הסכמות רחבות ומעט שקט, ולא מהפכה משפטית חד-צדדית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות