שריפה בהרי ירושלים: גן החיות התנכ”י והאקווריום פונו ממבקרים

שריפת חורש פרצה היום בעין לבן, וארבעה מטוסי כיבוי מהיחידה האווירית של הכבאות הוזנקו • השריפה מסכנת את שכונת משואה • האקווריום הממוקם בסמיכות למוקד האש וגן החיות התנ"כי פונו ממבקרים
חרדים 10
כ"ו סיון התשפ"ג / 15.06.2023 17:19

שריפת חורש פרצה היום (חמישי) בעין לבן, וארבעה מטוסי כיבוי הוזנקו. בעקבות האש, הוחלט על פינוי גן החיות התנ”כי ושל “אקווריום ישראל” הצמוד לו. השריפה מסכנת גם את שכונת משואה הסמוכה.

10 צוותי כיבוי והצלה מתחנות מרחב הבירה הוזנקו לזירה. בנוסף 4 מטוסי כיבוי מהיחידה האווירית של כבאות והצלה לישראל, מסייעים ללוחמי האש ע”י פעולות כיבוי מהאוויר.

בעקבות התקדמות מהירה של האש בחסות הרוחות החזקות, מפקד תחנת מרחב “בירה” טפסר משנה אלי אדרי המפקד על כוחות לוחמי האש בשטח, הורה על פינוי האקווריום וגן החיות התנ”כי.

בכבאות והצלה מדגישים כי אין פינוי של החיות בגן ובאקווריום, פונו רק אזרחים. הם מציינים כי לוחמי האש מבצעים הגנה היקפית על גן החיות והאקווריום, וחוצצים בין הלהבות לבעלי החיים. בשלב זה אין סכנה מיידית לבעלי החיים.

כוחות משטרה של מחוז ירושלים וכבאות והצלה ירושלים, הוזעקו למקום והחלו לפנות מאנשים ומבקרים את האקווריום וגן החיות התנכ”י הממוקמים בסמוך למקום השריפה ואיתור מטיילים באזור.

לוחמי האש ממשיכים בפעולות לכיבוי האש מהקרקע ומהאוויר ע״י מטוסי כיבוי, וכוחות המשטרה עוסקים בפינוי האזרחים, מכווינים את התנועה ומבצעים סריקות באזור שפונה.

בעקבות השריפה, המשטרה סגרה את רחוב אהרון שולוב וכביש הגישה לגן החיות התנכ”י לתנועת כלי רכב והולכי רגל, והציבור מתבקש שלא להגיע לאזור עד לסיום הטיפול בשריפה.

נציין כי אין נפגעים בשלב זה או פינוי של בעלי החיים בגן החיות. כוחות המשטרה ממשיכים לפעול במקום יחד עם כוחות הכיבוי וההצלה להשגת שליטה על האש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות