מהפכה: יועצים רפואיים מ’למענכם’ יוצבו בבתי חולים ויספקו מענה מיידי

המיזם החדש, שמתבצע בשיתוף פעולה מלא עם המרכזים הרפואיים, יאפשר קבלת ייעוץ מקצועי מידיי • מי שינהל את המיזם החדש הוא היועץ הרפואי הרב יוסי פילמר, מנהל מערך בתי החולים של הארגון
תמי גיל
כ"ו סיון התשפ"ג / 15.06.2023 13:42

נוכח העליה בהיקף הפונים ומתוך זיהוי של הצורך לסייע בשטח בזמן אמת, ארגון ‘למענכם’ המעניק יעוץ והכוונה רפואית ללא עלות, יוצא במיזם ייחודי וראשון מסוגו בארץ: יועצים רפואיים מטעם הארגון יוצבו ברחבי מרכזים רפואיים בישראל, על מנת לאפשר מענה מהיר, יעיל ואפקטיבי בתוך תחומי בית החולים.

אבחון של מחלה קשה, מלווה במקרים רבים בהצפה של מידע רפואי מורכב שכולל מושגים רפואיים, לרבות בדיקות ותרופות לא מוכרות, וכן הנחיות באשר להמשך הטיפול.

מטופלים רבים, שעוד בקושי מעבדים את הבשורה אודות מצבם הבריאותי, מוצאים את עצמם חסרי אונים ואובדי עצות. בארגון ‘למענכם’ עושים הכל על מנת לפזר את הערפל ולכוון אותם לטיפול רפואי טוב יותר, בשירות מקצועי ללא כל עלות ובהתנדבות מלאה.

היועץ הרפואי מחזיק במידע רפואי רב ובניסיון ארוך שנים, מכיר את ההבדלים בין שיטות הטיפול, וביכולתו להמליץ על הרופא המתאים ביותר או על שיטת הטיפול המתאימה ביותר לחולה. היועצים הרפואיים של ‘למענכם’ מכירים מקרוב את כלל ענפי הרפואה, ועוקבים מקרוב אחרי שיטות טיפול ומתעדכנים בכל העת בחדשות העדכניות בתחום הרפואה ממקור ראשון.

המיזם החדש, שמתבצע בשיתוף פעולה מלא עם המרכזים הרפואיים, יאפשר קבלת ייעוץ מקצועי מידיי.

בארגון מציינים, כי המגע הישיר מול החולה יקצר משמעותית את זמן ההמתנה למענה מהארגון העומד על כ-6 שעות, זאת בנוסף ליתרון התמיכה והליווי הפיזי למטופל ומשפחתו בתוככי המרכז הרפואי.

לצידם של היועצים הרפואיים של ‘למענכם’ עומד מערך ‘רופאים במילואים’ של הארגון, המאגד כ-180 רופאים בכירים בישראל המעניקים חוות דעת ויעוץ ונותנים מזמנם וכשרונם לטובת המטופלים.

מי שינהל את המיזם החדש הוא היועץ הרפואי הרב יוסי פילמר, מנהל מערך בתי החולים של הארגון, יחד עם סמנכ”לית ‘למענכם’ אביגיל ברוורמן.

לפילמר ותק ונסיון רב בתחום הייעוץ הרפואי והוא מכהן מזה תקופה ארוכה כנציג ‘למענכם’ בביה”ח ‘בילינסון’.

חתן אות הנשיא הרב יוסי ערבליך יו”ר ‘למענכם’: “אנו שואפים כל העת להגביר את היקף הפעילות ואני מברך את על היוזמה, שבעיניי היא מהפכה אמיתית למען ציבור המטופלים בישראל. ייעוץ רפואי נגיש ומהיר בתוככי המרכזים הרפואיים מעניקה שלווה נפשית למטופל שיודע שיש מי שעומד לצידו ולצד משפחתו ויסייע לו לקבל את ההחלטות הנכונות”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות