עמית סגל לעג: ‘השלומיאלים האלה יצליחו לארגן דיקטטורה? בדיחה’

הפרשן הפוליטי הבכיר מלגלג על ההתנהלות של הקואליציה: "בחיים לא ראיתי התנהלות כל כך אווילית של קואליציה, שמצליחה בכישרון רב לקנות דגים, גם לשלם מחיר מופקע, גם לגלות שהם מסריחים, גם להיעצר בקופה וגם בסוף להיות מגורש מהעיר"
חרדים 10
כ"ו סיון התשפ"ג / 14.06.2023 21:23

המפלה של הקואליציה בבחירות לוועדה לבחירת שופטים: אחרי שח”כ קארין אלהרר מיש עתיד נבחרה אחר הצהרים (רביעי) כנציגת האופוזיציה עם 58 קולות בעד לעומת 56 שהתנגדו – סיכם הפרשן הפוליטי עמית סגל את אירועי היום

בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו סיכם את הדרמה מנקודת מבטו: “מי שמדליק עכשיו את הרדיו, כי היה כל היום בעבודה ולא הספיק להתעדכן בחדשות, אז הוא שומע שהדולר עומד על 3.56 ואומר ‘אה, זה מה שהיה בבוקר. ומי נבחר לוועדה לבחירת שופטים?’ – קארין אלהרר – ‘גם זה די צפוי. טוב, היה משעמם’.

“הוא לא יודע שהייתה דרמה ענקית ורצו לבחור בכלל שני נציגי קואליציה, ואחר כך אף אחד והדולר זינק וטס, ואז ירד בחזרה והייתה אמורה להיות הפגנה בקפלן ובסוף בוטלה”.

הוא הוסיף: “בחיים לא ראיתי התנהלות כל כך אווילית של קואליציה, שמצליחה בכישרון רב לקנות דגים, גם לשלם מחיר מופקע, גם לגלות שהם מסריחים, גם להיעצר בקופה וגם בסוף להיות מגורש מהעיר.

“ואתם יודעים מה מצחיק? באמת האנשים חושבים שהשלומיאלים האלה יצליחו לארגן פה דיקטטורה? בדיחה”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות