“בשצף קצף”: יעקב אחימאיר נגד הסגנון התוקפני של אריה גולן

חתן 'פרס ישראל לתקשורת', העיתונאי יעקב אחימאיר, מחה על סגנון ואופי הראיון שקיים אריה גולן עם שמחה רוטמן ברשת ב' - ולגלג על התשדיר של התחנה: "מציע לשקול שינוי קל בתשדיר, וכך ייאמר מעתה: לא רק העובדות מדברות"
אבי כץ
כ"ד סיון התשפ"ג / 13.06.2023 14:58

חתן ‘פרס ישראל לתקשורת’, העיתונאי יעקב אחימאיר, מחה היום (שלישי) בחשבון הטוויטר האישי שלו, על הסגנון התוקפני בו ניהל הבוקר (שלישי) אריה גולן ראיון עם יו”ר ועדת החוקה, חבר הכנסת שמחה רוטמן, ברשת ב’.

“גם רוטמן ראוי להגיב על שאלות נוקבות, אך האם בסגנון התוקפני כמו בראיון הבוקר?”, תהה אחימאיר – וגינה את ההטיה הפוליטית לצד שמאל בקרב עיתונאים ואנשי תקשורת.

אחימאיר כתב: “בל ישתוממו עמיתי למקצוע מדוע יש המבקרים בחריפות את ההטייה כלפי שמאל בניהול ראיונות פוליטיים. נא להאזין לסגנון המחוספס לשון המעטה שקיים אריה גולן עם ח”כ רוטמן. בשצף קצף תקף גולן את המרואיין”.

אחימאיר הוסיף:  “באחרונה מתהדר ‘קול ישראל’ בתשדיר שנועד להרחיב את מעגל המאזינים. בתשדיר נאמר: ‘רק העובדות מדברות’ (ב’קול ישראל’). אני מציע לקברניטי התחנה להאזין לראיון שהתקיים הבוקר עם ח”כ רוטמן ואחר לשקול שינוי קל בתשדיר. וכך ייאמר מעתה: לא רק העובדות מדברות”.

האזינו לריאיון המלא עם ח”כ רוטמן

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות