סיוט בבני ברק: עכברוש נשך פעוטה בלילה בביתה – והיא אושפזה בבי”ח

עכברוש נשך הלילה בת שנתיים וחצי משכונת רמת אלחנן - והיא אושפזה ב'מעיני הישועה' בני המשפחה, המתגוררים בדירה בקומה שניה, חוששים לחזור אל ביתם • יעקב וידר: "עסקני עיריית בני ברק הבטיחו להתחיל לטפל - ולא עשו כלום"
חיים טוויל
כ"ד סיון התשפ"ג / 13.06.2023 14:14

מכת העכברושים בבני ברק:  הלילה (שלישי) ננשכה פעוטה כבת שנתיים וחצי, תושבת שכונת רמת אלחנן, בכל חלקי גופה בעת שישנה במיטתה –  ופונתה לטיפול רפואי במרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’.

אם המשפחה שוהה עם הילדה המאושפזת בבית החולים, מאז מהלילה.

בני המשפחה, המתגוררים בדירה בקומה שניה, חוששים לחזור אל ביתם.

לטענתם, הם התקשרו שוב ושוב אל עיריית בני ברק והתלוננו “על מכת העכברושים באזור – אולם דבר לא השתנה. והנה הלילה הסיוט הגדול קרה”.

התפללו לרפואת הילדה  חיה רחל בת אפרת.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, הלוחם כבר מספר חודשים באדישות של העירייה מול ‘מכת העכברושים’, אמר בתגובה: “שוחחתי עם אב המשפחה, חיזקתי אותו והבטחתי לו שאמשיך להילחם עד מיגור סכנת הנפשות הזו מהעיר שלנו”.

הוא הוסיף: “יותר משבועיים עברו מאז שעסקני עיריית בני ברק הבטיחו להתחיל לטפל במכת העכברושים והחולדות בעיר – ולא רק שהם לא עשו כלום אלא שלמכת העכברושים הצטרפה מכת ביוב שזורם ברחובות. בישיבת מועצת העיר הקרובה אני אעלה שוב את הנושא ואדרוש מהעסקנים תשובות ברורות. מדובר בסכנת נפשות ממש”.

בשיחה עם חרדים 10, אמר וידר: “ראש העיר אברהם רובינשטיין הבטיח להציג לנו במועצת העיר תכנית מפורטת עד יום חמישי הקרוב, ולבקש את האישור שלנו.

“נכון לעכשיו לא הוצגה שום תוכנית והמצב רק מחמיר. במוצאי שבת  עכברוש זינק על אשה בהיריון והיא נפלה ופונתה לבדיקה רפואית. היו לפחות עוד שני מקרי נשיכות בסוף השבוע שידועים לי.

“אני מחכה לראות מה התכנית של העירייה והאם היא לא עוד קומבינה להוציא מהקופה עשרות מיליונים מבלי שייעשה דבר”.

אחת מתושבות העיר הגיבה ברשת חברתית על נשיכת הילדה: “מזעזע! עיר חולה! איפה השרה עידית סילמן? מזמן היה צריך לעשות בדק בית מה קורה בעירית הג’ובים הזאת. תשתיות של עזה, ארנונה של מנהטן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות