‘חסר משפט במרוקאית’: סמוטריץ’ עקץ את קרן מרציאנו והקרב נפתח

העורכת הכלכלית בחדשות 12 דיווחה על ירידה חדה וחריגה של הדולר • שר האוצר הגיב לה: "שטיפת מוח. זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק" • כאן זה רק הלך והידרדר
אבי כץ
כ"ד סיון התשפ"ג / 13.06.2023 10:19

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ עקץ את קרן מרציאנו, העורכת הכלכלית בחדשות 12, לאחר שדיווחה על “ירידה חדה וחריגה” של שער הדולר.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

“הדולר ממשיך לרדת, ירידה חדה וחריגה”, נכתב בכותרת בחדשות 12. “בתוך ארבעה ימי מסחר הדולר איבד כ-4.5 אחוז מערכו”.

סמוטריץ’ פנה בטוויטר לקרן מרציאנו – וכתב: “תרשי לי לתקן לך. זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק. מבין שקשה לכם בתקשורת ואתם מנסים באיזו שטיפת מוח לדבר תמיד על ירידות והיחלשות של הכלכלה הישראלית, אבל האמת יותר חזקה מכם”.

מרציאנו השיבה: “אנסח מחדש את הידיעה: ‘השקל מתחזק בעקבות הכוונה לחוקק את הרפורמה המשפטית. המדיניות האחראית של שר האוצר הובילה לזינוק בהשקעות בהיי טק, עלייה בהכנסות המדינה ממיסים ותשואה עודפת של הבורסה. בנוסף, הטיפול הנחוש של השר ביוקר המחיה בלם את האינפלציה’. עכשיו זה בסדר?” שאלה.

סמוטריץ השיב: “משתפר. רק חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים, יטשטש את האג’נדה ואת אפס המקצועיות שלך ויתן תחושה שאת מחוברת אל העם”.

עיתונאית חדשות 12 לא נותרה חייבת: “לא ייאמן איך הטור שלי על האולפנה הוציא אותך מדעתך. עכשיו הכל מובן. מקווה בשבילך ובשביל כלכלת ישראל שיום אחד תהיה גאה במדיניות הכלכלית שלך כמו שאני גאה במורשת המרוקאית שלי. וזהו, לא אגיב יותר, נראה לי שהגיע הזמן לעבוד היום”.

ח”כ שמחה רוטמן הגיב למרציאנו: “נראה לגמרי כמו דיווח סטנדרטי שלך מלפני שנה. רק חסר תמונה מפרגנת של לפיד ובנט מביטים אל עבר השקיעה, כתבה מושקעת על המגמות המתונות בלשכתו של וואליד טאהא ומתקפה ארסית על האופוזיציה בראשות נתניהו שלא מוכנה להכיר בכל הטוב הזה שנחת עלינו באדיבות המנהיגים העליונים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות