יניב חשף: “תודרכנו בידי החוקרים, רצו לגייס אותנו לשינוי פוליטי”

אלדד יניב , פאנליסט תכנית 'הפטריוטים', חשף הערב כי בכירים במשטרה העבירו תדרוכים לעיתונאים ולראשי המחאה זמן אמת - מתוך חקירות ראש הממשלה • "אני לא רק אחשוף אותם - אני גם אדאג שאף אחד לא יוכל להכחיש את זה" • השרה גלית דיסטל: "יש לפתוח בחקירה" • צפו
חרדים 10
כ"ד סיון התשפ"ג / 12.06.2023 23:01

איש התקשורת אלדד יניב, פאנליסט תכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14, חשף הערב (שני) כי במהלך חקירותיו של בנימין נתניהו, תודרכו עיתונאים וראשי מחאת השמאל על ידי בכירים במשטרה כנגד ראש הממשלה.

לדבריו, התדרוכים כללו גם את שלבי החקירה ותוכנה, התקדמותה ואף עדי המדינה נגד נתניהו.

“אנחנו היינו מתודרכים, לא בהנדסה לאחור אלא בזמן אמת – אנחנו היינו מתודרכים באופן קבוע על ידי בכירי החוקרים במשטרת ישראל, לא רק עיתונאים”, אמר יניב.

הוא הבטיח כי לא רחוק היום בו יחשוף את האמת: “אני אחשוף את השמות יותר מהר ממה שאתה חושב, אני לא מתמודד כמו אפי נווה. אני לא רק אחשוף אותם – אני גם אדאג שאף אחד לא יוכל להכחיש את זה. אנחנו תודרכנו בזמן אמת איך נראים התיקים, מי הולכים לסגור עדי מדינה ומה יש בתיקים”.

הוא הוסיף:  “לא תדרכו רק עיתונאים, תדרכו גם פעילים בולטים במחאה. הם רצו לגייס אותנו כדי לעשות פה שינוי פוליטי במדינה, אותי זה שירת כי אני האמנתי שמה שהם אומרים לי זה נכון. אני נלחם על השחיתות מ-2010, ואם מסבירים לי החוקרים הכי בכירים במשטרת ישראל על קו אספקה שיש נגד נתניהו, על קבלות, חשבוניות, על הטיית רגולציה במיליארד ו-800 מיליון אני מאמין לדברים האלה. כשתתי ניצבים במשטרה מתדרכים אותי אני מאמין לדבר הזה, אני חושב שגם אתה היית מאמין לזה”.

הוא הדגיש: “ההיסטוריה שלי ידועה, אני לא משאיר אצלי מידע. בדיוק כמו שחשפתי הכל בעבר אני אחשוף את זה גם בהווה, המתן קצת בסבלנות. נגדי לא מגישים תביעות דיבה ולא במקרה, כי כשאני חושף את זה האדמה רועדת”.

חשיפתו של אלדד יניב עוררה סערה ברשתות החברתיות וגררה תגובות רבות.

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן צייצה הערב: “לאור החשיפה הבלתי נתפסת של אלדד יניב בערוץ 14, לפיה הוא ופעילי מחאה נוספים מהשמאל תודרכו בפרטי חקירת נתניהו מתוך מטרה מוצהרת מטעם בכירי המשטרה להפיל את ראש ממשלה מכהן מהשלטון – יש לפתוח בחקירה מיידית נגד רוני אלשייך, אביחי מנדלבליט ושי ניצן על נסיון מעשי לביצוע הפיכה שלטונית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צריכה לקום ועדת חקירה ממלכתית ומיד לבטל את משפט ראש הממשלה
    13/06/2023 01:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. יש להקים ועדת חקריה ממלכתית לחקור באזהרה את כל המעורבים זה נסיון להפיל ראש ממשלה עי פרקליטות ומשטרה דבר כזה במדינה דמוקרטית הוא חמור