הפרשן יעקב ברדוגו הודה: נתניהו ובנט הציעו לי תיקים בממשלה

איש התקשורת הודה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע למנות אותו לשר התקשורת ושר ההסברה • "גם נפתלי בנט הציע לי להיות שר בממשלתו" • אישר גם שנתניהו התייעץ איתו כמה פעמים
חרדים 10
כ"ב סיון התשפ"ג / 11.06.2023 15:11

איש התקשורת יעקב ברדוגו העיד היום (ראשון) בדיון ההוכחות במשפט הדיבה של ניר חפץ נגדו, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע למנות אותו לשר התקשורת ושר ההסברה.

ברדוגו נשאל האם נתניהו הציע לו להיות שר – וענה: “כן, הציע לי להיות שר תקשורת וגם שר הסברה. ההצעות נדחו על ידי. גם נפתלי בנט הציע לי להיות שר בממשלתו. אני גאה שכנראה אנשים חושבים שיש לדברים שלי ערך ומעמד, עד כדי כך שהם רוצים אותי סביב שולחן הממשלה”.

עורך דינו של חפץ שאל את ברדוגו האם הוא משמש כיועץ לנתניהו – ואיש התקשורת אישר את מה שכבר פורסם ב’כאן חדשות’. “אני משמש כפרשן פוליטי ונפגש עם כולם. אם אדם מסוים רוצה להתייעץ איתי – זה עניינו.

“נפגשתי עם הרבה מאוד פוליטיקאים. עם לפיד, בנט ושקד, ברביבאי נפגשתי הרבה יותר. נפגשתי בתקופה האחרונה כמה פעמים עם גדי איזנקוט כדי להעביר מסרים דרכי”.

ניר חפץ, עד המדינה בתיקי האלפים, הגיש בסוף 2019 תביעה בסך חצי מיליון שקלים נגד ברדוגו, בטענה שפרסם עליו לשון הרע ופגע בפרטיותו. לפי חפץ, ברדוגו הפר צו איסור פרסום שהוציא בית המשפט על החקירה שנערכה לו, במסגרת תיקי האלפים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות