בני גנץ: לפטר את בן גביר • עוצמה: אתה מטיף? היית שר רופס ושמאלן

יו"ר המחנה הממלכתי ערך סיור בעיר קלנסווה וקרא לנתניהו לפטר את השר בן גביר מתפקידו בשל הכישלון בטיפול בפשיעה במגזר הערבי: הגיע הזמן שכל הממשלה תיכנס לאירוע – ושאדם אחד יצא ממנו" • עוצמה: "יקח עוד הרבה זמן לתקן הנזק שהאיש הכושל הזה הותיר"
אריה ריבקינד
כ"ב סיון התשפ"ג / 11.06.2023 15:03

יו”ר המחנה הממלכתי ח”כ בני גנץ קיים היום (ראשון) ביקור בעיר הערבית קלנסווה שבאזור השרון, יחד עם חברי הכנסת גדעון סער וגדי איזנקוט. אליהם התלווה ראש עיריית קלנסווה, עבד אלבאסט סלמה.

גנץ לנתניהו לפטר את השר בן גביר מתפקידו.

גנץ אמר בסיום הביקור: “מי שחושב שכנופיות הפשע עוצרות בשטח השיפוט של היישובים הערבים – טועה. ראינו דוגמה כואבת סמוך לאופקים בסוף השבוע. תשאלו את החקלאים בצפון, תשאלו את ראשי הערים בדרום. זו מכת מדינה. כל המדינה”, אמר גנץ.

גנץ תקף את ראש הממשלה: “בישיבת הממשלה היום היה צריך להקים קבינט למלחמה בפשיעה ובאלימות, ולכנס אותו עוד היום. שר החינוך היה צריך להודיע על שבוע לימודים שיוקדש למאבק באלימות. שר הרווחה על חיזוק מחלקות הרווחה בעיריות שבהן יש אלימות. הגיע הזמן שכל הממשלה תיכנס לאירוע – ושאדם אחד יצא ממנו”, אמר גנץ – כשהוא מכוון לפיטורי בן גביר.

מפלגת עוצמה יהודית הגיבה לדברי יו”ר המחנה הממלכתי נגד השר לביטחון לאומי: “בני גנץ היה שר ביטחון רופס ושמאלן, שבתקופתו זינק הטרור לשיא שלילי של למעלה מעשור, שבתגובה לטרור אירח את הטרוריסט מכחיש השואה אבו מאזן בביתו, חילק לו מיליארדים כפרס על המענקים לרוצחים, פתח חסמים ביו”ש תוך סיכון חיי יהודים, הקפיא הרמטית את ההתיישבות היהודית ונתן לפלסטינים לבנות בפראות במימון זר.

“גנץ הוא האחרון שיכול להטיף על ביטחון – יקח עוד הרבה זמן לממשלה הנוכחית לתקן את הנזק שהאיש הכושל הזה הותיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות