“קמפיין של מדינה זרה”: בן גביר צייץ – הודעת המשטרה הביכה אותו

בקבוצת טלגרם בשם "משפט בוגדים" פורסמו תמונות שוטרים, לצד כתובותיהם ומספרי הטלפון שלהם • השר בן גביר גינה את מתנגדי הרפורמה • ואז המשטרה הגיבה בהודעה חריגה
חרדים 10
כ"ב סיון התשפ"ג / 11.06.2023 01:59

תמונות שוטרים, לצד כתובותיהם ומספרי הטלפון שלהם, הופיעו בקבוצת טלגרם בשם ‘משפט בוגדים’ – לצד הכיתוב “בוגדים”.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

בציוץ ברשתות החברתיות האשים הערב (מוצ”ש) השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר את מפגיני השמאל: “מתנגדי הרפורמה חוצים עוד קו אדום ומסוכן. בימים האחרונים הם מפרסמים תמונות של שוטרים בצירוף מספרי הטלפון האישיים שלהם, הם מנסים להלך אימים על שוטרים ולמנוע מהם לבצע את עבודתם, מדובר בחציית קו חמורה ומסוכנת שמטרתה להטריד ולפגוע בשוטרים ובמשפחותיהם. אני נותן גיבוי מלא לשוטרים”.

מובילי המחאה זעמו על הציוץ: “על אף הסימנים המעידים על כך שמדובר בהתערבות זרה, בחר שר הטיקטוק והפיתות, איתמר בן גביר, להאשים את פעילי המחאה בהתארגנות. עוד הסתה שקרית, פרועה וחסרת אחריות מאת מי שאמור להיות אמון על הביטחון ולבדוק את עצמו לפני שמשתלח”.

זמן מה לאחר מכן פרסמה המשטרה הודעה רשמית חריגה: “בהמשך לפרסומים ברשתות החברתיות, וכוללים אלפי ציוצים שמהם עולה חשיפת פרטי שוטרים וקריאה לפעולה נגדם, על פי בדיקת גורמי הביטחון מתחזק החשד כי בסבירות גבוהה מדובר בקמפיין של מדינה זרה שמטרתו לגרום לחיכוך בציבור”.

בן גביר עצמו עדכן בציוץ נוסף: “מקבל עדכון מגורמי הביטחון על חשד שהציוצים כנגד השוטרים הם מטעם מדינה זרה, כולי תקווה שציוצים אלו אכן לא מתוכנו (למרות שמעורבות של מדינה זרה היא חמורה ביותר) – תמיד אמשיך לתת גב לשוטרים מול מתקפות כלפיהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות