‘עשן התפשט בקומה 6’: שריפה פרצה במיון ילדים של ‘שערי צדק’

הקומה פונתה במהירות על ידי הביטחון ואנשי בית החולים, מהמאושפזים וכל השוהים בה • לוחמי האש שהגיעו תוך זמן קצר, השתלטו על מוקד הבעירה בתקרה האקוסטית של הקומה, ומנעו פגיעה גדולה יותר
חיים טוויל
כ"ב סיון התשפ"ג / 10.06.2023 22:52

שריפה ללא נפגעים בבית החולים שערי צדק: הערב (מוצ”ש), סמוך לשעה 20:45, דווח במוקד השליטה של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים על עשן בקומה השישית של המרכז הרפואי.

מדיווח של אחראי הביטחון בבית החולים, נמסר כי מוקד העשן היה בתקרה של חדר מיון ילדים בקומה השישית.

בהנחיית כבאות והצלה לישראל, פונתה הקומה על ידי הביטחון ואנשי בית החולים, מהמאושפזים וכל השוהים בה.

במקביל, הוזנקו למקום שישה צוותי כיבוי והצלה מתחנת ‘הבירה’, אשר הגיעו בתוך זמן קצר למקום, חברו לאנשי הביטחון בבניין, זיהו את השריפה בתקרת הקומה, השתלטו על מוקד השריפה שלמרבה המזל לא היה גדול, פינו את העשן מהקומה ומנעו את התפשטות האש והעשן לכלל הבניין.

טפסר משנה אלי אדרי, מפקד תחנת מרחב ‘הבירה’: “דווח לנו על עשן שמתפשט בקומה השישית של בניין בית החולים שערי צדק במיון ילדים. בהנחייתנו, פונתה הקומה עד להגעת לוחמי האש למקום.

“לוחמי האש מתחנת ‘הבירה’ אשר הגיעו תוך זמן קצר למקום, השתלטו על מוקד הבעירה בתקרה האקוסטית של הקומה, ומנעו פגיעה גדולה יותר במקום.”

יצוין, כי הפעילות המהירה והמקצועית של אנשי בית החולים, אשר הגיבו באופן מיטבי, פינו את הקומה בצורה מהירה וסדורה ופעלו בשת”פ עם לוחמי האש סייעה רבות בהשתלטות מהירה על השריפה.

בשלב זה בית החולים חזר לשגרה מלאה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות