“פועלים בכל הכוח”: נחשף ‘דף המסרים’ שנשלח לשרי וח”כי הליכוד

'דף המסרים' נשלח על רקע גל הרציחות במגזר הערבי • על ההתנגדות לשילוב השב"כ בסיכול הפשיעה - נכתב: "ראש הממשלה מכיר היטב את הרגישויות הנוגעות לאותם אמצעים מיוחדים. אחרי הכל, עד היום, אותם אמצעים הופעלו בניגוד לחוק בעיקר נגדו ונגד כל סביבתו"
חרדים 10
כ' סיון התשפ"ג / 09.06.2023 16:35

ח”כי ושרי הליכוד קיבלו היום (שישי) ‘דף מסרים’ המתייחס לגל הרציחות במגזר הערבי, הרפורמה המשפטית, יוקר המחייה ועוד.

על הפשיעה בחברה הערבית נאמר כי ראש הממשלה נפגש עם הסיעות הערביות כדי לקדם את תכניות הפעולה, גם בצד הכלכלי וגם בצד הבטחוני.

“בתחילת השבוע ראה”מ יכנס ישיבה עם כלל גורמי המקצוע, בכללם שר הבט”פ, ראש השב”כ, היועמ”שית וגורמי מקצוע נוספים, כדי לתכלל את כלל הפעילות. נפעל כדי לשלב את השב”כ בסיכול הפשיעה בחברה הערבית, מדובר בטרור אזרחי”.

על רקע ההתנגדות לשילוב השב”כ נגד הפשיעה – נאמר: “ראש הממשלה מכיר היטב את הרגישויות הנוגעות לאותם אמצעים מיוחדים. אחרי הכל, עד היום, אותם אמצעים הופעלו בניגוד לחוק בעיקר נגדו ונגד כל סביבתו הקרובה”.

עוד נאמר: “אנו מקימים את המשמר לאומי והוספנו מיליארדי שקלים לתקציב משטרת ישראל לטובת הגדלת הכוחות ב-4,800 שוטרים. נתניהו הוא זה שהביא את תוכנית החומש לראשונה, במסגרתה הוקמו אזורי תעשייה בישובים ערבים, תשתיות ועוד.

“אחד הצעדים הראשונים של הממשלה היה לחתום על המשך תכנית החומש ולתקצב אותה בתקציב השנתי. נתניהו הקים תשע מתוך עשר תחנות המשטרה הקיימות בישובים הערבים כיום (עד 2009) היתה רק תחנה אחת בנצרת”.

על הרפורמה המשפטית נאמר בדף המסרים: “פועלים בבית הנשיא בכל הכוח כדי להגיע לרפורמה בהסכמות רחבות ככל הניתן. אין סיבה שלא נגיע להסכמות, אבל במידה ולא, נתכנס כל ראשי הקואליציה ונדון בצעדינו הבאים”.

על הנושא הכלכלי נכתב כי מצבה של מדינת ישראל טוב. “השקל התחזק ביותר מ-3% (13 אג’), העברנו תקציב מצוין לעם ישראל, התקציב יוסיף שקט, יציבות, וודאות ויוריד את יוקר המחיה. כמו כן הקמנו ועדת שרים למלחמה ביוקר המחיה. 1,000 שקלים בחודש סבסוד לילד במסגרת חוק חינוך חינם 0-3, אישרנו את חוק הגדלת נקודות זיכוי, הגדלנו את סכום המענק לאב עובד ולאב עצמאי. ביטול מעמד יבואן בלעדי, צמצום רגולציות, הסרת חסמים והורדת מכסים ביבוא מוצרי מזון, חשמל, טואלטיקה ועוד”.

ח”כי ושרי הליכוד מתבקשים להדגיש גם: “השוואת התקינה הישראלית לאירופית, רפורמת הביטוחים במערכת הבריאות, הקמת מיון קדמי בקרית שמונה. מיליארדים להקמת המשמר הלאומי וגיוס של כ-4,800 שוטרים נוספים”.

בתחום המדיני מציינת לשכת ראש הממשלה את פתיחת טיסות מעל עומאן, קידום פטור מויזות לארה”ב, חתימה על הסכם סחר חופשי עם איחוד האמירויות הערביות ועם ויאטנם, חנוכת שגרירות חדשה בטורקמניסטן – על גבול איראן, חיזוק היחסים עם טורקיה (כולל משלחת חילוץ). “פתחנו גם את שגרירות צ’אד בישראל, פתרנו את משבר המשלחות מול פולין, והבאנו עידן חדש ביחסים עם אזרבייג’ן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הם יזכרו את זה בעל פה? בטח. תוכים מאומנים
    11/06/2023 05:22
    אייל
  1. למה לשים נציג המזרח, הכוש, מגדר נקבה, בטחון, כלכלה, חקלאות, שחיתות וכו’
    כאשר כל מה שביבי צריך זה תוכי עם זכרון?
    כל מה שחשוב זה מראית העין.
    דף מסרים = פרופוגנדה.
    החיכוד = ניאו קומוניזם
    הלאמה בכל הכח בכל תחום.