טלי גוטליב נגד עמית סגל: “מתחזה לאיש ימין” • ומה ההוכחה שלה?

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד מתעקשת להתמודד על מקום בוועדה למינוי שופטים, בניגוד להחלטת הקואליציה • הפרשן הפוליטי הבכיר תקף אותה - וגוטליב ענתה: "ליבי אתך נשמה. להתעסק בי כל כך הרבה?" והוסיפה: "גם אותי אתה לא מכיר וזה משגע אותך''
אבי כץ
כ' סיון התשפ"ג / 09.06.2023 00:42

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד תקפה הערב (חמישי) את עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, וטענה כי הוא מתחזה לאיש ימין.

העימות התפתח לאחר שגוטליב הודיעה כי תתמודד על מקום בוועדה למינוי שופטים כנציגת הכנסת, ולא תסיר את מועמדותה, למרות החלטת הקואליציה להעמיד חבר כנסת אחד מוסכם לבחירה.

“לאור תהיות ופניות מבהירה כי אין לי כל כוונה להסיר את מועמדותי לוועדה למינוי שופטים”, צייצה. “הבחירות לנציגי הכנסת הן חשאיות ואני מעמידה את עצמי לבחירה. מוטב אגב תעשה הקואליציה אם תסכים על בחירת שני נציגים מטעמה. חבל, באמת חבל לתת לאופוזיציה מחווה שאין סיכוי שהיתה נותנת לנו. שמחתי להבהיר”.

עמית סגל כתב בתגובה על כך בחשבון הטלגרם שלו: ”מעניין אם נתניהו מתחרט שפעל בשבילה בפריימריז”.

גוטליב לא נשארה חייבת, והשיבה לפרשן בחשבון הטוויטר שלה:  “עמית סגל. מילא להיות חבר של בן כספית, מילא החנופה שלך לבנט, מילא התחזותך לאיש ימין, זה שלך. אבל ליבי אתך נשמה. להתעסק בי כל כך הרבה?”

בתגובה לטענהי נתניהו סייע לגוטליב להיבחר בפריימריז לרשימת הליכוד, חברת הכנסת ענתה: “רשום בפניך – 10,890 איש בחרו בי בפריימריז. אין לי אף פקוד בליכוד. יש לצידי בוחרים ימניים ונאמנים. מושג שאתה לא מכיר. גם אותי אתה לא מכיר וזה משגע אותך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות