ילדי הצהרונים בירושלים חגגו ביום של הפעלות וכיף בגן התנכ”י

ביוזמת מחלקת ניצנים מגזר חרדי בעירית ירושלים, נהנו אלפי ילדי הצהרונים ובני משפחותיהם מיום כיף בגן החיות התנ"כי • ראש העיר משה ליאון: "מערך הצהרונים בירושלים מסייע להורים לאורך כל השנה לעבוד עד שעות הצהריים ואנחנו שמחים לספק להם ימי כיף"
אבי כץ
י"ט סיון התשפ"ג / 08.06.2023 16:56

לפני כשבועיים הגיעו אלפי ילדי הצהרונים בירושלים, יחד עם בני משפחותיהם – לגן החיות התנ”כי.

כבר משעות הצהרים המוקדמות תוגבר מערך התחבורה בירושלים לטובת אלפי משפחות שנהרו לגן החיות התנ”כי, שם המתינו לילדים שפע של אטרקציות ופעילויות. לצד ארוחה מזינה ושי לכל ילד.

הילדים נהנו יחד עם ההורים משעות איכות של “יחד” במגוון סדנאות, פעילויות, בשיתוף הצגת התכניות החינוכיות של כלל מפעילי הצהרונים במגזר החרדי בירושלים, כל זאת בנוסף לסיור בגן החיות התנ”כי.

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר כי הוא שמח לראות את פעילות הענפה שנעשית לילדי הצהרונים. “מערך הצהרונים בירושלים מסייע להורים לאורך כל השנה לעבוד עד שעות הצהריים ומספק לילדים חינוך משלים, ארוחות חמות והפעלות מגוונות. ילדי הצהרונים זוכים לאורך כל השנה לפעילות עשירה, ואנחנו שמחים לספק ימי כיף מיוחדים, לילדים ולהוריהם”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק משאבי חינוך ישראל קלרמן שיבח את ההשקעה המיוחדת של מחלקת ניצנים מגזר חרדי, על הפעילות השוטפת במהלך השנה לקידום מערך הצהרונים במגזר החרדי בירושלים בכלל, ועל הפקת אירוע יום שיא מושקע ויחודי לטובת ילדי הצהרונים במגזר החרדי.

שמואל גרינברג, מנהל אגף חינוך חרדי בעירית ירושלים, ציין את ההשקעה המאומצת במהלך השנה של מפעילי הצהרונים, שבאה לידי ביטוי גם ביום שיא, בו נכרת השמחה וההנאה של ילדי הצהרונים יחד עם ההורים, שחוזרים ומשבחים את הארגון והיוזמה הברוכה.

סיסי רז, ממונה על מסגרות יום לימודים ארוך, הודתה לכלל מפעילי הצהרונים במגזר החרדי בירושלים, על שיתוף הפעולה בהערכות והכנה ליום שיא ועל ההשקעה היומיומית בילדים, תוך הנגשת תכניות חינוכיות, חוגים ופעילויות במהלך השנה כולה.

הורי הילדים הודו לראש העיר ירושלים משה ליאון, לסגן ראש העיר ומחזיק תיק משאבי חינוך הרב ישראל קלרמן ולמחלקת ניצנים בעירית ירושלים על השקעה שלא נראתה כמותה זמן רב במגזר החרדי בכלל ולילדי הצהרונים בפרט.

בצהרוני ניצנים במגזר החרדי לומדים 31,747 תלמידים ותלמידות, הלומדים ב- 1242 מסגרות, בליווי 2213 גננות וסיעות ומופעלים על ידי 24 זכיינים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות