ח”כ אלמוג כהן בדרך לערוק מעוצמה לליכוד? כך הוא הגיב על השמועות

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית שוחח עם סיון כהן ברדיו 103 על השמועות שבכוונתו "לערוק" ממפלגתו ולעבור לליכוד - לאחר שצולם עם צחי ברוורמן המקורב לנתניהו
חרדים 10
י"ט סיון התשפ"ג / 08.06.2023 14:30

האם ח”כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית עורק לליכוד? תמונה של הח”כ עם הרל”ש של נתניהו צחי ברוורמן, הובילה לשמועות  כי ככל הנראה נעשים מאמצים לגייס את חבר הכנסת לליכוד.

בשיחה עם סיון כהן ברדיו 103 הכחיש ח”כ כהן את הדברים.

“אני מוכרח להתייחס ולומר את האמת, אני צולמתי מדבר עם צחי ברוורמן במסדרון, לא בהסתר, לא בהיחבא”, הדגיש כהן. “דיברתי איתו על הנושא של שדה התעופה בנבטים, שחייב לקום בנגב, זהו צו השעה. אני מדבר עם כולם, אני חייל של הנגב. מה ששוחחתי עליו, ואני עדיין משוחח עליו. עם כל האנשים דיברתי ואדבר על נושא הנגב”.

כהן ביקשה לחדד, ושאלה האם אין שום סינריו בו יערוק למפלגת הליכוד.

ח”כ כהן השיב בנחרצות: “לא, חד וחלק לא. כרגע בזמן הקרוב אמורה להתקבל החלטה היכן יוקם שדה התעופה הבא. אני כחייל של אנשי הנגב, שליח נאמן של אנשי הנגב, פועל מאחורי הקלעים, מלפני הקלעים, מתחת לקרקע, מהאוויר ומהים כדי שהשדה הבא יהיה בנבטים. הכתב הוא כתב מצויין, עדיין, אני אומר בצורה חד משמעית – אני מדבר עם כולם, כל מי שאני מדבר איתו זה קשור בנושא אחד בלבד – הנגב, זה מה שמעניין אותי.

“אני לא מכיר סינריו, זה תרחיש היפותטי מבחינתי לחלוטין. אני אומר בצורה חד משמעית – הדברים שנאמרים כרגע הם בגדר של בדיות. השר רוצה להפריש אותי? אני לא מכיר דבר כזה. היו חילוקי דעות ויהיו חילוקי דעות”, הדגיש, “אני חייל שרואה מולי כיפה שהוא צריך לכבוש, אם אתחיל להתייחס לכל רעשי הרקע מסביב אני בוודאות לא אכבוש את הכיפה. אותי מעניין דבר אחד – אני חייל של הנגב. הליכוד הם השותפים שלנו, אני מדבר המון עם אנשיו של ראש הממשלה, עם שרי הליכוד שנוגעים בנושאים שאני מטפל בהם”.

מהליכוד נמסר בתגובה: הדיווח על ניסיונות לכאורה לפצל את עוצמה יהודית איננו נכון – לא היה ולא נברא וגם לא יהיה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות