“תתרגלו ל-63”: הקואליציה מצטמקת? איום חדש של ח”כ מהליכוד

יוני גרין
|
י"ט סיון התשפ"ג / 08.06.2023 14:16
אליהו רביבו מאיים: “אם חוק השב”כ לטיפול בפשיעה לא יקודם – אני רואה עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית” • יו”ר הקואליציה השיב: “משוחרר ממחויבות קואליציונית? שיראה עצמו כמשוחרר מתפקידיו בקואליציה” • ראש עיריית לוד פועל עם אחיו והשניים מנסים לגייס “מורדים” נוספים

חבר הכנסת אליהו רביבו איים הבוקר (חמישי) כי אם הצעת החוק שנועדה להרחיב את סמכויות השב”כ לטיפול גם באזרחים לא תקודם – הוא ישתף פעולה עם הקואליציה.

“כל זמן שהליכי החקיקה בנושא חוק השב״כ אינם מקודמים, אני רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית”, איים.

יו”ר הקואליציה חבר הכנסת אופיר כץ מיהר להשיב לאליהו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: “מי שחושב שהוא משוחרר ממחויבות קואליציונית, שיראה עצמו כמשוחרר מתפקידיו בקואליציה”.

רביבו הח”כ מתואם עם אחיו, ראש עיריית לוד יאיר רביבו –  וביחד השניים מנסים לגייס חברים נוספים בקואליציה למרד.

ח”כ רביבו: “הגעתי לכנסת במטרה להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל, לצורך כך העלתי הצעת חוק כחלק משלל הצעות בנושאי משילות למעורבות השב״כ בפשיעה פלילית חמורה – שלצערי הממשלה אינה מקדמת, חרף ניסיונותיי להידבר עם כל מקבלי ההחלטות. הגיע העת להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל שחיים תחת אש יום-יום בלב ליבה של המדינה”.

ראש עיריית לוד יאיר רביבו כתב אמש בדף הטוויטר שלו: “אם חוק השב”כ לטיפול בפשיעה הערבית לא עובר באופן מיידי אני קורא להפלת הממשלה. תתחילו להתרגל שהקואליציה כבר מונה 63 חברים. גייסתי 1 בקרוב אגייס עוד 4”.