עמר בר לב חוזר בו? “לא התנצלנו על שום דבר” • אנג’ל: התנצלנו

למרות המכתב שהגיש לבניו של מרן הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל, עמר בר לב טוען שמאפיית אנג'ל לא התנצלה בפני החרדים: "אפשר לתת כותרות מפה ועד להודעה חדשה אבל זה לא מכתב התנצלות" • הרשת: איננו שותפים לראיון ולנאמר בו. מאפיית אנג'ל התנצלה מעומק לב ובאופן ברור וגלוי
חרדים 10
י"ט סיון התשפ"ג / 08.06.2023 11:32

חמישה ימים לאחר ראשי ‘מאפיית אנג’ל’ הגישו מכתבי התנצלות לבניו של מרן הגרי”ג אדלשטיין זצ”ל, טוען יו”ר הדירקטריון של מאפיית אנג’ל עומר בר לב, בראיון לעיתון ‘ידיעות אחרונות’, כי לא היה מדובר בכלל בהתנצלות.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

זאת חרף העובדה שבמכתב שהגיש למשפחת הרב אדלשטיין זצ”ל הובהר כי הוא “מתנצל מעומק לב”.

על ההחלטה לסיים את המשבר בניחום אבלים בבית משפחת אדלשטיין אמר בר-לב: “לא התקפלנו ולא נכנענו. זה סיפור שנמשך חודש, לא נלחצנו מהאיומים, אבל ברגע שזה הופך לעוד מאבק בציבור הישראלי ונגד המאפייה – ומה בכלל למאפייה שמספקת לחם כבר 100 שנים ולסיפור הזה – וברגע שהתברר לנו שבכלל מפרשים את השתיקה שלנו כיהירות וזלזול אז היה ברור שצריך לעשות משהו”.

עם זאת, טען בר לב שלא התנצל: “אני לא רואה בזה מכתב התנצלות. אפשר לתת כותרות מפה ועד להודעה חדשה אבל זה לא מכתב התנצלות”.

השר לשעבר סיפר על נסיבות האירוע: “שבוע אחרי כניסתי לתפקיד יו”ר דירקטוריון מאפיות אנג’ל גורמים כאלו ואחרים עשו עליי סיבוב והפיצו פייק ניוז כאילו הפגנתי מול ביתו של הרב אדלשטיין ובכך פגעתי בכבודו. מראש לא העליתי על דעתי את התוצאה הזאת של החרם.

“אבל זה קרה מהר מאוד כאשר התחילו לצאת קריאות לחרם, כולל של משה גפני ואריה דרעי, ומשם זה התגלגל. זה לא היה חרם של הרבנים, זה היה חרם שהגיע מהשטח”.

בר לב הודה שהופתע מעוצמת החרם והיקפו, אך הבהיר כי ההתנצלות לא באה ממניע כלכלי.

“כל הסיפור הוא ממש לא כלכלי”, אמר בר לב. “ברור שביטלו הזמנות, אבל מה שהדאיג אותנו זה שאנשים יתחילו להיות מפוטרים מכל מיני מקומות ומוקדים של המאפייה. אז אנשים שמפרנסים משפחות יפוטרו בגלל העניין הזה? רק זה היה חסר לי”.

באנג’ל לא אהבו את הראיון ושיגרו הבהרה: “מתפרסם הבוקר ראיון עם מר עומר בר לב. יודגש כי מר בר לב הינו אדם פרטי ופוליטי והראיון הינו אישי ואיננו שותפים לראיון ולנאמר בו. מאפיית אנג’ל התנצלה מעומק לב ובאופן ברור וגלוי התנצלות שאיננה משתמעת לשתי פנים. זו עובדה ואנו עומדים מאחוריה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נו, עכשיו ברור לכם מהי הרמה המוסרית של בר לב?
    08/06/2023 12:30
    שאול א.
  1. לא החרדים טוענים שהוא משקר. לא הקואליציה ולא תומכי הרפורמה.
    מי שטוען שהוא משקר היא החברה עצמה בה הוא עובד בתפקיד בכיר ובשמה לכאורה הוא מכחיש שהוא התנצל.

  2. להמשיך מחרם עד לפיטורי עמר בר לב.
    10/06/2023 10:08
    שלמה
  3. להמשיך מחרם עד לפיטורי עמר בר לב.
    כמו שהשמאל מפגין בכח , חוסם כבישים , מפעיל אלימות , גם אנחנו צריכים בכל הכח.