תיעוד מההפגנות בבר אילן: שוטר סוטר למפגין חרדי ללא סיבה • צפו

במהלך הפגנת קיצונים נגד עבודות הרכבת הקלה ברחוב בר אילן, נראה שוטר מג"ב סוטר למפגין ללא סיבה • המשטרה: "התיעוד חלקי, אינו משקף כלל את התמונה המלאה ומעוות המציאות" • כתב משטרה: שוטר גייס את כלל הצוות לרדוף אחרי צעיר שקילל את אמו
חיים טוויל
י"ט סיון התשפ"ג / 08.06.2023 01:17

שוטר משמר הגבול תועד הערב (רביעי) סוטר למפגין חרדי שהשתתף בהפגנה נגד עבודות הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בירושלים.

לפי תיעוד מהזירה, לסטירה לא קדם עימות בין השניים – והשוטר סטר למפגין ללא  סיבה.

לירן תמרי, כתב המשטרה והפלילים בירושלים של ynet וידיעות אחרונות, כתב בחשבון הטוויטר שלו: “שוטרי מג”ב איבדו את זה לחלוטין בהפגנה בבר אילן. לאחר ששוטר תועד סוטר למפגין ללא סיבה, אחד המפגינים קילל את אמו של שוטר אחר, מעשה מכוער ללא ספק. מה עשה אותו שוטר? גייס את כלל הצוות לרדוף אחרי אותו צעיר: “בואו הוא קילל את אמא שלי”, תוך שהוא מפזר באוויר גידופים וקללות שאחסוך מכם”.

המשטרה מסרה ל-ynet בתגובה לסרטון, כי הוא “חלקי, אינו משקף כלל את התמונה המלאה ומעוות המציאות”.

לדברי המשטרה, במחאה “החלו הפרות סדר אלימות נגד שוטרים ולוחמים, ומספר מפרי סדר תקפו את כוחות הביטחון והשליכם לעברם חפצים, ביצים ומגפון. הלוחמים הנראים בסרטון ניסו להשתלט על שני פורעים שתקפו אותם באגרופים בראש ואף גרמו לפציעתם.

“בעקבות ההתפרעות האלימה, נעצרו שני חשודים והם הועברו לחקירה. המשטרה תמשיך לפעול כדי לאפשר את זכות המחאה, אולם תגלה אפס סובלנות לאלימות והפרות סדר”.

ההפגנות של הקיצונים נגד עבודות הרכבת הקלה שככו בחודשים האחרונים, אך בימים האחרונים התחדשו. זאת לאחר שבליל שישי שעבר התקיים כנס, בהשתתפות רבנים ואדמו”רים, במהלכו סוכם על חידוש המחאות, צעדים ומהלכים נגד תוכנית הרכבת הקלה על ציר בר אילן.

בעקבות כך כבר בוצעו מספר ניסיונות הצתה והסבת נזק לכלים באתר העבודות של הרכבת.

מאז, מידי ערב, מתקיימות במקום הפגנות, תוך עימותים עם כוחות המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות