סגן השר לפיתוח חרדי חנך כניסת מפעיל אוטובוסים חדש באלעד

סגן השר אורי מקלב הניח יחד עם רבני העיר, ראש העיר וסגניו, את אבן הפינה למסוף האוטובוסים החדש בעיר אלעד •  חנכו גם את מבנה הנהגים • מקלב: "נרחיב את השירות בהיקף ניכר, בתוספות שירות, באוטובוסים חדשים, בקווים חדשים ויעדים נוספים לרווחת הנוסעים"
יוני גרין
י"ז סיון התשפ"ג / 06.06.2023 17:48

סגן השר לפיתוח חרדי במשרד ראש הממשלה והתחבורה חנך את כניסת המפעיל החדש בתחבורה הציבורית בעיר אלעד, חנך מבנה נהגים חדש והניח את אבן הפינה לחניון ענק שיבנה בעיר.

באירוע השתתפו רב העיר הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן, הגאון הרב זושא הורביץ רב קהילות החסידים בעיר, ראש העיר ישראל פרוש, סגן ראש העיר מטעם דגל התורה אברהם שטרן, מחזיק תיק התחבורה איסר שפירא, סגני ראש העיר יהודה בוטבול ואבי דיין, חברי המועצה, ראשי חברת מטרופולין ובכירים נוספים.

סגן השר אורי מקלב פתח את הטקס: “אנחנו נרגשים היום לחנוך את כניסת המפעיל החדש. כניסת מפעיל חדש זו בשורה גדולה לציבור, לתושבי העיר ולאורחים שמגיעים לעיר. אנחנו גם חונכים פה היום מסוף חדיש לנהגים ולאוטובוסים.

“זה אירוע משנה פני מציאות תחבורתית, זה משנה את תפיסת העולם בנושא התחבורה, הבאנו לפה חברה שרואה את הנוסע במרכז. הציבור החרדי הוא מוטה תחבורה ציבורית, זו האוכלוסיה שמשתמשת רבות בתחבורה הציבורית, התחבורה הציבורית משפיעה על חיי היום יום של האזרחים. כדי להניע את גלגלי המשק חייבים תחבורה ציבורית יעילה אמינה וזמינה”.

מקלב בישר לתושבים על שיפורים נרחבים בזמן הקרוב: “בחודשים הקרובים אנחנו נרחיב את השירות בהיקף ניכר, התושבים יראו זאת כבר בחודשים הקרובים בתוספות שירות, באוטובוסים חדשים, בקווים חדשים ויעדים נוספים לרווחת הנוסעים.

“לצערנו, ראינו בעבר מקומות בהם תגברנו את השירות, הבאנו תקציבים אך הנסיעות לא מבוצעות – זה דבר שאנחנו לא יכולים להסכים איתו. נסיעה שתוקצבה ואושרה חייבת להתבצע ללא תירוצים”.

לאחר מכן חנכו מבנה נהגים חדש. רבני בעיר קבעו את המזוזה למבנה וברכו את הנהגים שהתקבצו במקום בברכת דרך צלחה.

לאחר מכן יצאו הנבחרים בראשות סגן השר אורי מקלב לשטח סמוך, שם הניחו את אבן הפינה למסוף האוטובוסים החדש, הנבנה בימים אלו בתקציבי עתק.

משם המשיכו לישיבת עבודה מסודרת עם בכירי משרד התחבורה, עיריית אלעד ואנשי המקום –  שם העלו את הצרכים הרבים של התחבורה בעיר, כאשר אנשי משרד התחבורה פועלים להביא לפתרון באופן מידי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות