ר’ מוטק’ה בלוי ‘שיפד’ את השגריר הגרמני והמארח יצחק שפירא נבוך

שגריר גרמניה בישראל שטפן זייברט קיים אמש מפגש עם עיתונאים חרדים בביתו של ר' יצחק שפירא בתל אביב • הרב מוטק'ה בלוי, מעסקני 'דגל', ניצל את ההזדמנות והטיח בשגריר: "גרמניה מתערבת לנו פה... הכסף האירופאי מגיע לאלו שמתנגדים לציבור האמוני שזכה בבחירות"
יוני גרין
י"ז סיון התשפ"ג / 06.06.2023 11:05

הרב מוטק’ה בלוי, מעסקני ‘דגל התורה’, תקף אמש (שני) את שגריר גרמניה בישראל שטפן זייברט במפגש שהתקיים בביתו של ר’ יצחק שפירא בתל אביב – וגרם מבוכה גדולה למארח. 

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

במהלך מפגש של עיתונאים חרדים עם השגריר בביתו של שפירא, פנה בלוי ישירות אל השגריר והטיח בו חזיתית על כך שמדינתו מתערבת בנעשה בישראל ומעודדת את ההפגנות נגד הממשלה בישראל.

השגריר נראה היה המום – והמארח לא ידע את נפשו ממבוכה.

בלוי: “אסיים במילה אחת, יש קצת טעם חמצמץ בזה שאירופה ובתוכה גרמניה מתערבת לנו פה בארץ ישראל, בצד של הפלשתינאים… וגם בתוך העם היהודי הכסף האירופאי מגיע לאלו שהם עכשיו מתנגדים לציבור האמוני שזכה בבחירות האחרונות”.

בלוי המשיך: “מי זכה בבחירות האחרונות לנהל את המדינה? הציבור היהודי. ומי נלחם בהם? מדינת תל אביב. ומי נותן לזה במדינת תל אביב לנהל את המלחמה הזו? האיחוד האירופי”.

שפירא, שנראה נבוך מאוד במהלך דבריו של בלוי, נחלץ להגנת האורח: “אני לא יודע אם זה נכון…”

אריה ארליך, אחד המשתתפים, שאל את שטפן זייברט, על השתתפותו באירוע ‘יום הזיכרון האלטרנטיבי’, בהשתתפות משפחות פלסטיניות שעורר זעם ברוב חלקי החברה הישראלית. השגריר הסביר את הצעד, אולם בשורה התחתונה השיב: “בשנה הבאה לא אשתתף בטקס הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות