ינון מגל סיפר איך תקף בטוויטר את עקיבא נוביק – וכך הגיב בן כספית

לאחר שהתקוטט עם העיתונאי עקיבא נוביק בטוויטר, ינון מגל שוחח עם בן כספית על הציוץ שגרם לסערה • ולמה במהלך שיחתם ינון אמר: "בן, אתה ביביסט"
חרדים 10
ט"ז סיון התשפ"ג / 05.06.2023 15:51

העיתונאי ינון מגל תקף אתמול עיתונאים חובשי כיפה סרוגה, ובראשם עקיבא נוביק, אותם כינה בעמוד הטוויטר שלו: “הדבר הכי מגעיל ומביך בתקשורת”.

היום שוחח מגל על כך עם בן כספית בתוכניתם ברדיו 103FM – וסיפר על הקטטה.

מגל סיפר: “מה התחיל עם עקיבוש את הקטטה בטוויטר? הוא כתב טור, כמובן, על כמה הימין פוסל במומו פוסל. הוא מהז’אנר של הדוסים שפעם תלינו בהם תקוות שנכנסו לתקשורת עם כיפה על הראש שהייתה להם. תלינו תקוות, ובסוף הם התבררו כמשענת קנה רצוץ.

“חבורה שכל מה שיש להם כל היום זה להטיף מוסר למחנה ממנו הם באו. כמה הימין לא בסדר, כמה הדוסים לא סובלניים, הדתיים הם למעשה שלטניים, וכל היום ביקורת על הימין, הממשלה, הקואליציה, כל הזמן. כל החבורה הזו זה פשוט משהו מזעזע”.

הוא המשיך: “אז אני כתבתי ‘הדבר הכי מגעיל ומביך בתקשורת זו חבורת הדוסים רקדני המה יפית, שכל עיסוקם בפרינט ובאלקטרונית הוא יום יום או פעם בשבוע לבקר את הימין, להצדיק את המתקפות עליהם. שילוב של רגשי נחיתות וצורך למצוא חן’.

“ואז עקיבא כתב את מה שהוא כתב, ועניתי לו ‘צודק. ההווה שלי כמי שנלחם ולא מוריד ראש הוא נורא, ושלך שמתרפס לשמאל נפלא”.

בן השיב לו: “אני לא חבר של האנשים האלה, לא מכיר אותם יותר מדי טוב. אני לגמרי חושב שאפשר להיות איש ימין, ואפילו דתי, בלי להיות ביביסיט, בלי להיות שטוף מוח, בלי להיות חבר בכת. נתניהו יכול להיות ראש המחנה האמוני כמו שאני יכול להיות קפטן מכבי תל אביב. נתניהו איש חילוני עד כדי אתאיזם, זולל שרצים, רוב פעולותיו בקריירה היו שמאלניות. לכן אנחנו לא רוצים שישקרו לנו, ויבלבלו לנו את המוח, ויגרמו לנו לשנוא זה את זה. אז אני מפרגן להם”.

מגל השיב לו: “בן, אתה ביביסט, אתה בטירוף על ביבי, אני לא בטירוף על ביבי, אני איש ימין מלא מלא. אני איש ימין כלכלי, אידיאולוגי, ערכי, אני מאמין בארץ ישראל השלמה, בכלכלה ימנית, התיישבות, מסורת, יהדות, כל הדברים שהימין מאמין בהם – אני אידיאולוג מלא של הימין ואני גם מאמין בהנהגה של הימין – ונתניהו מנהיג הימין”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות