תבעה את חברת האוטובוסים דן על איחורים – וזה הפיצוי השמן שקבלה

נוסעת אחת החליטה שנמאס לה האיחורים של קו האוטובוס - ותבעה את חברת 'דן' על 28 מקרים • "אני לא יכולה אפילו לספור כמה פעמים חיכיתי לאוטובוס והתאכזבתי – בסוף נמאס לי" • בית המשפט פסק לטובתה, היא קיבלה פיצויים של 8,000 שקל - ומאז האוטובוס מדייק להפליא
חרדים 10
ט"ז סיון התשפ"ג / 05.06.2023 10:39

למי מנוסעי התחבורה הציבורית לא קרה הדבר המרגיז הזה? אתה יוצא בבוקר לעבודה והאוטובוס מאחר או כלל לא מגיע –  מה שגורם להרבה מאוד מאיתנו פשוט לאחר  לעבודה.

כך קורה גם באופן קבוע לענת גיאת ורנר, תושבת פתח תקווה, שנוסעת בכל בוקר לעבודתה בתל אביב עם אוטובוס של חברת ‘דן’.

ורנר סיפרה בחדשות 12, כי אחרי 28 פעמים שהאוטובוס איחר, היא החליטה לעשות מעשה, ולאחר פניות רבות שלא הועילו, תבעה את החברה.

“אני לא יכולה אפילו לספור כמה פעמים חיכיתי לאוטובוס והתאכזבתי. במשך שנתיים אין שבוע שזה לא קורה, לפעמים גם פעמיים בשבוע”, סיפרה. “בסוף נמאס לי. הייתי כל כך מתוסכלת, ואמרתי: די, את בגיל שאת לא יכולה לעמוד ולבכות בגלל שהאוטובוס שלך לא מגיע, תעשי משהו”.

בסופו של דבר, בית המשפט קבע שחברת ‘דן’ תשלם לנוסעת פיצויים על סך של 8,000 שקל.

לדברי הנוסעת, מאז שזכתה בתביעה – מתרחש הפלא: היא כבר לא נאלצת לאחר יותר לעבודה, והאוטובוס מדייק מאז בזמנים, כמו שעון שווייצרי.

“אני הייתי בשוק מכמה שהתביעה הייתה פשוטה. לקח חצי שנה מהרגע שהגשתי את התביעה ועד שקיבלתי את הכסף”,סיפרה.

חברת דן מסרה בתגובה לחדשות 12: “התביעה מתייחסת לאירועים מתקופת הקורונה ואילך, שבה שונו נוהלי הנסיעה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. גם אחריה, המציאות התחבורתית בגוש דן כוללת עבודות בנייה במוקדים רבים ועומסי תנועה חריגים, שגורמים לאיחורים שאינם בשליטתנו. כמחווה של רצון טוב, החליטה החברה להגיע לפשרה עם התובעת ולא לגרור את המשפט עד לפסק הדין”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות