רותח: מגל תקף את “חבורת הדוסים רקדני המה יפית” – ו’חטף’ חזרה

ינון מגל צייץ נגד עקיבא נוביק מ'כאן חדשות': "הכי מגעיל ומביך בתקשורת" • נוביק החזיר: "מפיץ השנאה המיומן בישראל, מנסה לחנך בקללות וגידופים" • ומכאן זה רק הלך והתדרדר • העיתונאי אסף ליברמן: "נוביק לא אמור להגיב לטיפוסים מפוקפקים שניזונים מקטטות ורעל"
אבי כץ
ט"ז סיון התשפ"ג / 04.06.2023 23:46

איש התקשורת ינון מגל, מגיש התכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14 ותוכנית הבוקר ב-103, תקף היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו עיתונאים ‘סרוגים’, ובראשם עקיבא נוביק, אותם כינה “הדבר הכי מגעיל ומביך בתקשורת”.

המתקפה באה לאחר שנוביק תקף את הממשלה בטורו השבועי בעיתון ‘שביעי’, כאשר הזכיר שהיא החליטה להמשיך את “העברת 53 המיליארדים לאחים המוסלמים”, למרות כשבשבתה כאופוזיציה תקפה את ממשלת בנט על כך.

איש התקשורת בן כספית שיתף את הטור בחשבון הטוויטר שלו וכתב: “אני לא מרבה להודות, אבל אין ברירה. לא הייתי יכול לכתוב את זה יותר טוב. הסתייגות אחת: אנשי המגפונים של מכונת הרעל לא היו ‘אנשי שוליים’. הם דמה ובשרה של הליכוד, וגם אנשי סמוטריץ’. תודה”.

מגל שיתף את דבריו של כספית על טורו של נוביק – וכתב: “הדבר הכי מגעיל ומביך בתקשורת זו חבורת הדוסים רקדני המה יפית, שכל עיסוקם בפרינט ובאלקטרונית הוא יום יום או פעם בשבוע לבקר את הימין והדתיים, להסביר כמה הם טועים ולא סובלניים, ולהצדיק את המתקפות עליהם. שילוב של רגשי נחיתות וצורך למצוא חן. מצד שני, בן כספית מעריך”.

נוביק לא נותר חייב והשיב לו: “ינון מגל, מפיץ השנאה המיומן בישראל, מנסה לחנך עתונאים דתיים בקללות וגידופים. ינון יקירי, אני ואנחנו פשוט לא סופרים אותך, ולא ממך נלמד עמוד שדרה מהו”.

הוא המשיך: “ינון מגל ושמעון ריקלין, צמד בוהמיינים עם עבר מרשים פי כמה מההווה, מטיפים מוסר לכל העולם ממקום מושבם בצפון תל אביב. מצייצים כמו הרב קנייבסקי וחיים כמו איל גולן. אז ינון ושימען, ידידיי האהובים, בואו נסכם שאני אמשיך לכתוב את דעותיי בעיתון ‘שביעי’, ואתם תמשיכו לפלרטט עם מלצריות”.

מגל לא נשאר חייב: “צודק! ההווה שלי, כמי שנלחם ולא מוריד ראש – נורא. ושלך, שמתרפס לשמאל – נפלא. אז בוא נסכם שאני אמשיך להשפיע ולהוביל את טבלאות הטלוויזיה , הרדיו והטוויטר, ואתה תכתוב את הגיגיך בשביעי (ותביא על חשבון המיסים שלנו פחות מ1% רייטינג בתאגיד)”.

אסף ליברמן, עמיתו של עקיבא נוביק ב’כאן חדשות’, הצטרף לקטטה והגיב: “לשיטתי, עיתונאי ערכי וישר דרך כמו עקיבא נוביק לא אמור להגיב לטיפוסים מפוקפקים שניזונים מקטטות ורעל. ובכל זאת, אם להגיב, אז ככה”, צייץ ושיתף את תגובתו של נוביק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות