סקר: הליכוד – 25 מנדטים, נפתלי בנט – 20 • וכמה ש”ס?

אחרי פרישת גדעון סער - האם יש מי שיכול לאיים על מעמדו של בנימין נתניהו? לפי סקר ערוץ הכנסת 24% מהנשאלים חושבים כי הוא המתאים ביותר לכהן כראש ממשלה, 16% חשבו כך על נפתלי בנט, ורק 4 אחוז חושבים שלפיד מתאים • וכמה מנדטים מקבלת כל מפלגה?
נחמן וייס
כ"ג אלול התשע"ד / 18.09.2014 16:34

אחרי פרישתו של גדעון סער – האם יש מי שיכול לאיים על מעמדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו? סקר ערוץ הכנסת, אשר בוצע על ידי חברת פאנלס פוליטיקס מעלה, כי לו היו נערכות הבחירות היום היתה מפלגת הליכוד המפלגה הגדולה ביותר בכנסת. לפי הסקר, נתניהו הוא גם המתאים ביותר לכהן כראש ממשלה.

לפי הסקר שפורסם היום (חמישי) בשעות הצהריים, במקרה כזה היה הליכוד זוכה ב-25 מנדטים. המפלגה השניה בגודלה היתה הבית היהודי בראשות נפתלי בנט – עם 20 מנדטים.

מפלגת העבודה היתה מקבלת לו היו נערכות היום בחירות 16 מנדטים, ויש עתיד היתה יורדת ממעמדה כסיעה הגדולה בכנסת (19 מנדטים) מקבלת רק 12. ואילו, לפי הסקר, מרצ היתה מקבלת 9 מנדטים (עומת 6 שיש לה כיום).

שתי המפלגות החרדיות – ש”ס ויהדות התורה – וכן מפלגת ישראל ביתנו, היו מקבלות  8 מנדטים כל אחת (עליה ליהדות התורה, ירידה חדה לש”ס), ואילו מפלגות התנועה וחד”ש היו מקבלות 4 מנדטים כל אחת.

את הסקר חותמות מפלגות בל”ד ורע”מ-תע”ל עם 3 מנדטים כל אחת.

בתשובה לשאלה מי המתאים ביותר לכהן כראש ממשלה, ענו 24% מהנשאלים כי בנימין נתניהו הראוי ביותר. 16% חשבו כך על שר הכלכלה נפתלי בנט, 10% על אביגדור ליברמן, 9% על ציפי לבני ויצחק הרצוג, כל אחד.

אחוזי תמיכה נמוכים במיוחד קיבלו שר האוצר יאיר לפיד – 4%, ושר הביטחון משה יעלון – 2%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות