כולם פשוט מאוהבים באייפון 6 החדש • השאלה: מה לבחור?

לפי הביקורות שמופיעות ביומיים האחרונים ברשת, בעיקר אצל הכתבים המחמירים של ההיי טק, מסתמן שדגמי האייפון הראשונים, שהושקו ללא מעורבות כלשהי של סטיב ג'ובס, מקבלים רק מחמאות
ליאת זנד, feeder
כ"ג אלול התשע"ד / 18.09.2014 19:10

משתמשי אייפון ותיקים מסתובבים סביבנו בורקי עיניים.

נשאלת רק השאלה למה בארה”ב ישלמו על האייפון 6 כ-200 דולר ועל האייפון 6+ כ-300 דולר ואילו בארץ המחירים יהיו 3,500 שקל ו-4,200 שקל בהתאמה ובשערורייתיות?

ניתן לכם רק 3 דוגמאות לביקורות יוצאות הדופן:

ביאהו הדגים דיוויד פוג את יתרונות המכשירים החדשים:

הוא כמובן מונה את כל היתרונות של “חזק יותר, מהיר יותר” וכו’ אבל הוא בעיקר מתמקד בגודל המסך, שעוזר ומשפר את איכות חווית השימוש במכשיר. הוא מזכיר את הלעג בו נהג סטיב ג’ובס לגבי גודל המסך של המתחרים מסמסונג ומדגיש, שבמקרה זה התחרות רק הועילה לאפל.

באתר TechCrunch כתב דארל את’רינגטון על מפרט הטלפון, תכונותיו והפיצ’רים שיתווספו למערכת ההפעלה אבל כדאי לקרוא דווקא את השורה התחתונה שלו: “אייפון 6 הוא הסמרטפון הטוב ביותר בנמצא. המכשיר מציע שיפורים כמעט בכל אלמנט אפשרי עם עיצוב שמשלב את דרישת המשתמשים למסך גדול יותר ומכשיר דק וקל יותר. זה המכשיר האטרקטיבי ביותר של אפל, מבחינה ויזואלית, בעיקר מסך ה-4.7 אינץ’…בשביל המשתמשים הכי חשוב שהמחשב הטוב ביותר יהיה בכיסם וזה בדיוק מה שאייפון 6 עושה”.

ב”ביזנס אינסיידר” ריכזו את כל הביקורות יחד וגם סיכמו כך: רוב המבקרים חושבים שזה הסמארטפון הטוב בעולם, כל הביקורות חיוביות ועולה מהן רק שאלה אחת – מה לבחור: אייפון 6 או אייפון 6+.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות