השמאל מתבכיין: רוטמן חטף מגפון ממפגינת שמאל ברחוב בניו יורק

יו"ר ועדת החוקה שוהה בניו יורק לקראת המצעד למען ישראל: מפגיני שמאל 'ליוו' אותו וצעקו לו "בושה" • הוא תועד חוטף מגפון ממפגינה שנצמדה אליו וצרחה לו באוזן
אריה ריבקינד
ט"ו סיון התשפ"ג / 03.06.2023 22:31

יו”ר ועדת החוקה, ח”כ שמחה רוטמן, תועד בסוף השבוע כשהוא חוטף מגפון ממפגינת שמאל ברחוב בניו יורק.

פעילי שמאל ”ליוו” את רוטמן בדרכו לבית מלון במנהטן, שם התארח לקראת המצעד למען ישראל שייערך מחר בעיר.

שני גרנות-לובטון, שמארגנת את ההפגנות בניו יורק, אמרה: “מנהטן היא לא חדרה. פה יש דמוקרטיה ואנחנו יכולים להגיד לו בפרצוף מה שאנחנו רוצים. אף שוטר לא יעצור אותנו על מימוש חופש ביטוי בסיסי”.

המפגינים צעקו לרוטמן: “בישראל אתם שמים לוחמים במעצר, ואנשים כמוך מסתובבים בחופשה בניו יורק – אנחנו לא ניתן להם להרוס את המדינה שלנו”.

השר בצלאל סמוטריץ’ הגיב על התקרית: “אני מבקש לחזק את ח”כ ‎רוטמן שמוביל וימשיך להוביל בשליחות כולנו בכנסת את התיקונים ההכרחיים במערכת המשפט. האלימות כלפיו חצתה כבר מזמן את כל הקווים האדומים ואני מקווה שרשויות החוק בארץ ובארה”ב ימצו את הדין עם קומץ הטרולים האלימים שמכרסם ביסודות הדמוקרטיה ויעקרו את האלימות מהשורש”.

ח”כ צבי סוכות הביע גם הוא סולידריות עם רוטמן. ”הירידה לחייו של רוטמן הפכה למכוערת מזמן. ההיצמדות עם מגפון לאוזן של כל אדם ובמיוחד לאדם דתי בליל שבת היא נבזית. האלימות והאיומים כלפיו בתקופה האחרונה זה הדבר הכי רחוק ממחאה לגיטימית כלפי נבחר ציבור. תחסכו מכולנו את זעקת הקוזק הנגזל הערב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות