מגל: “רק השמאל אשם, נוצרו פה מפלצות” • כספית: “אין היום שמאל”

מגל על המצב הביטחוני: "אנחנו פשוט חבורה של דפקטים מטורפים, פסיכים חסרי אחריות. יצרנו מפלצות. בלי ההזיות האלה של אוסלו לא היינו מגיעים למצב הזה" • כספית: "היה טרור גם לפני אוסלו"
חרדים 10
י"ב סיון התשפ"ג / 01.06.2023 12:42

על רקע הרצח של  מאיר תמרי הי”ד, דנו הבוקר (חמישי) ינון מגל ובן כספית במתיחות בשטחי יהודה ושומרון.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

“התמונות האלו של האלמנה ושני הילדים חנקו אותי”, אמר  מגל. “שמעתי מישהי אומרת שלא צריך לגור שם, וזה איום ונורא”.

כספית הגיב: “אני בהתלבטות כל חיי בעניין הזה. יש את הפתגם ‘חומה גבוהה מביאה שכנים טובים’, אבל זה לא הופך אותם לשכנים טובים”.

מגל בתגובה: “לו אגיד לך שנצא מיהודה ושומרון – מה שיהיה שם יהיה כמו בעזה. מה תגיד? כשלא רצית להיות כובש אתה תהיה נכבש”.

כספית ביקש לשים דגש “במצבה של ישראל צריך למזער חיכוך. יהודה ושומרון, זה לא דין רצועת עזה, ואפילו המצרים לא רוצים אותה. אני מזכיר לך כמה חיילים אספו חלקים של חברים שלהם. יהודה ושומרון זה לב הארץ, כיום יש שם 600 אלף מתיישבים, זו עובדה קיימת, לכן המצב היום הוא אופטימלי. אתה לא יכול בכל מקום שמישהו מהחברים שלך תוקע קרוואן להביא שמירה. אף אחד לא יוצא מיהודה ושומרון, אז תנוח דעתך. רק בשנים האחרונות הגיעה הדרישה מהמתנחלים ל־100 אחוז ביטחון. אף צבא בעולם לא ייתן לך 100 אחוז ביטחון”.

בהמשך האשים מגל את השמאל במצב הביטחוני. לדבריו, הכול מתחיל ונגמר בהסכם אוסלו: “תשווה את מספר הנרצחים לפני אוסלו לעומת מה שיש היום, תשווה את כמויות הנשק. אנחנו פשוט חבורה של דפקטים מטורפים, פסיכים חסרי אחריות. יצרנו מפלצות, ועכשיו כל ילד במחנה הפליטים בלאטה מסתובב עם M16. זה הכול השמאל. רק השמאלנים הביאו עלינו את הדבר הזה עם הסכמי אוסלו.

“בלי ההזיות האלה לא היינו מגיעים למצב בו נוצרו פה מפלצות שמאיימות על ביטחון המדינה – אנחנו במצב פסיכי, במצב מופרע, מה זה הדבר הזה? אנחנו עם שיצר במו ידיו את המפלצת שמאיימת על קיומו”.

כספית מיהר להגיב: “זה שטויות כל מה שאמרת. גם היום אין שמאל בישראל, אבל תמשיכו להאשים אותו בהכול. היה טרור גם לפני אוסלו”.

השיחה בין השניים הלכה והעמיקה, והם התייחסו להתנהלותו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, לאחר שזה לא הגה שם של חברה נכון.

“זה שר האוצר של ישראל”, אמר כספית.

מגל בתגובה: “אנשים שהעברית שלהם קלוקלת מעצבנת אותי, אבל יש אנשים שמעוותים שמות. אז הוא טעה בשם – נו אז? עכשיו אתה מוצא אותו על כל מיני שמות ובאנגלית, ורוצה ללגלג עליו?”

כספית: “יש לי מספיק מריבות איתו, אבל הוא לא מפיק לקחים. כשהוא מדבר בנאום רשמי על מהלך ענק, איך אומרים את השם של החברה שנחשבת לאחת הגדולות בעולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות