ח”כ אלמוג כהן: “זה לא נעים, אני מאוכזב מבן גביר ברמה האישית”

חרדים 10
|
י"ב סיון התשפ"ג / 01.06.2023 12:14
אחרי שהודח מוועדת חוץ וביטחון סיפר הח”כ מעוצמה יהודית ברשת ב על תחושותיו: “אני לא מרגיש שחברי הסיעה שותפים מלאים לדבר הזה. מצד שני, עברתי דבר או שניים בחיי”

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית התייחס היום (חמישי), בריאיון לתוכנית ‘רינה ועקיבא’ ברשת ב’  להחלטת ראש מפלגתו, איתמר בן גביר, להדיח אותו מוועדת חוץ וביטחון.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

“אני מאוכזב מאיתמר ברמה האישית”, אמר כהן.

על הדחתו אמר: “לא חושב שזה משליך על המשך העשייה הציבורית שלי. אני אולי דעתן, ואני מאמין שעלי להגיד את דעתי, גם אם היא לא כל כך פופולרית. זה דבר שהוא לא נעים, לא אשקר, אבל אני לא מרגיש שחברי הסיעה שותפים מלאים לדבר הזה. מצד שני, עברתי דבר או שניים בחיי, ואני חושב שכאנשים בוגרים אנחנו צריכים לדבר על הדבר הזה”.

על התפקוד של בן גביר כשר לביטחון לאומי אמר כהן: “הוא משתדל לעשות את הדברים בצורה נכונה, אבל אני חושב שהדברים במשרד הזה ספציפית, שהוא מקצועי ומדיד, המקצועיות בסוף חייבת להיות לפני הכול”.

על מעמדו במפלגה אמר: “לא להקשיב לעצות שלי זו טעות – אני בעל הניסיון הגדול ביותר במפלגה בלוחמה בפשיעה ובטרור. אבל בסוף ההבנה היא ברורה שגם השר רוצה לעשות טוב, בוודאות, וגם התקציב שקיבל הוא טוב. השינויים לא מגיעים ברגע”.

בשבוע שעבר הודיע השר בן גביר לאלמוג כהן כי החליט להדיחו מוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, זאת לאחר ששבוע קודם לכן הודיע כהן שהאולטימטום שהציב בן גביר לנתניהו על תקציב הנגב והגליל לא מקובל עליו – דבר שגרם לכעס מצד בן גביר.

השר טען כי הוא נהג בכפיות טובה כלפיו.