זריז: זו העיר שתקרא רחוב ראשון בישראל על שם הרב אדלשטיין

בתום מסע הלוויה: ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט הודיע על כוונתו לקרוא שם לרחוב על שם מרן ראש הישיבה זצ"ל • "בכוונתי להגיש בפני חברי מועצת העיר הצעה לקרוא רחוב על שמו בשכונה עם תום השלושים" • מקלב התקשר לברך
יוני גרין
י"א סיון התשפ"ג / 31.05.2023 10:09

עם תום מסע ההלוויה של מרן ראש הישיבה הגרי”ג  אדלשטיין זצ”ל, הודיע ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט על כוונתו לקרוא שם לרחוב על שמו.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

בהודעה שפרסם נאמר: “בצער רב וביגון קודר קיבלה נוף הגליל את הבשורה המצערת והמרה על לכתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק”ל.

“הרב אדלשטיין שימש כראש ישיבת פוניבז’ בבני ברק במשך עשרות שנים, וכיהן כנשיא מועצת גדולי התורה של דגל התורה. הוא מסר את נפשו עבור אלפי תלמידיו, ועסק כל חייו בלימוד התורה. הוא הנהיג את הציבור החרדי ביד רמה ובענווה גדולה.

“באופן אישי, תושבי נוף הגליל חבים לרב הכרת טובה גדולה, על שעודד וטיפח את שכונת הר יונה ג’, והורה לתלמידיו להתגורר בנוף הגליל. כדי להנציח את זכרו הטהור, בכוונתי להגיש, בפני חברי מועצת העיר הצעה לקרוא רחוב על שמו בשכונה עם תום השלושים להסתלקותו”.

סגן השר אורי מקלב שוחח הבוקר (שלישי)  עם ראש העיר והודה לו על ההחלטה המהירה לקרוא רחוב על שמו של מרן זצ”ל. מקלב בירך את ראש העיר שהיה זריז וראשון לקריאת רחוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות