המגישה נחנקה מדמעות: “נאלצים להודיע.. לא מסוגלת להגיד את זה”

המגישה עדן הראל התבקשה לדווח בתוכנית הבוקר של ערוץ 14 על פטירתו של מרן הרב גרשון אדלשטיין - והתקשתה לעשות את זה • "זה השידור הכי קשה ששידרתי בחיים שלי. לא האמנתי שבחיי, כמנחה, אצטרך להודיע הודעה נוראית כזאת"
חרדים 10
י"א סיון התשפ"ג / 30.05.2023 23:09

אשת התקשורת עדן הראל, מגישת תוכנית הבוקר ‘עדן ועודד’ בערוץ 14, התקשתה לשמור היום (שלישי) על קור רוח כשנאלצה לדווח בשידור חי על פטירתו של מרן הגרי”ג  אדלשטיין זצ”ל.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

כמדי בוקר, עדן הגישה את התוכנית המשותפת לה ולבעלה עודד מנשה, שניהם חוזרים בתשובה – אלא שאז היא התבקשה לדווח לצופים על פטירתו של ראש הישיבה, והתקשתה מאוד לעשות זאת.

“אנחנו נאלצים להודיע.. אני לא מסוגלת להגיד את זה… על פטירתו של הרב אדלשטיין. הוא נפטר ממש הרגע, הוא היה בן מאה, בהחלט בשיבה טובה”. בהמשך ציינה הראל: “יש לנו קשר עמוק למשפחת אדלשטיין. הם ליוו אותנו המון בתחילת התשובה שלנו. היינו ממש קרובים ומקרובים לרב”.

בפוסט שפרסמה כמה שעות לאחר מכן, היא העלתה את הקטע מתוך השידור וסיפרה על דרכי הנועם שבהם נהג הרב כלפי חוזרים בתשובה.

היא שיתפה בכאב: “זה השידור הכי קשה ששידרתי בחיים שלי. לא האמנתי שבחיי, כמנחה, אצטרך להודיע הודעה נוראית כזאת. זכינו להיות קרובים לרב הגאון יעקב אדלשטיין זצ”ל (-רבה של רמת השרון), ואז להתברך מהרב העצום הגאון גרשון אדלשטיין, שנפטר הבוקר. תחושת ריק, עצוב. כל כך עצוב. שנלמד מהמידות שלהם”.

הראל הוסיפה: “הרבה מדברים על הצדיק העצום הענק, הרב גרשון אדלשטיין, הלב לא מעכל את הבשורה הנוראה שהתבשרנו הבוקר הזה. מדברים על גדולתו בתורה והעוצמות הרוחניות הענקיות שהיו לו, אבל אני דווקא רוצה לדבר על הרכות ועל הראייה של בעלי התשובה, הוא ידע להקשיב לנו. ואולי לא תמיד דיברנו בשפה הנכונה, אולי לא תמיד היינו מדויקים למעמד שלו”.

הראל מספרת במשדר המיוחד על הקשר

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות