איך בוחרים חברת ניסור בטון?

ניסור בטון הוא המחליף של שבירת בטון באמצעות פטישים. כמה עולה ניסור בטון? ומה צריך לדעת לפני שמזמינים? • טיפים לבחירת חברת ניסור בטון
תוכן שיווקי
י' סיון התשפ"ג / 30.05.2023 00:23

ניסור בטון הוא חלק בלתי נפרד מענף הבנייה והשיפוצים. ניסור בטון הוא המחליף של שבירת בטון באמצעות פטישים כאלה ואחרים. בעבר הריסת בטון שימשה אותנו לתקלות בצנרת, יצירת פתחים ומקרים רבים אחרים, אך הפעולה אינה נקודתית ועשויה לגרום להיחלשות המבנה.

מעל עשור ניסור בטון נמצא איתנו, ובשנים האחרונות הפך לפופולרי בשל הדיוק המרבי וזירוז תהליך השיפוץ.

מה זה בדיוק ניסור בטון?

ניסור בטון הוא שימוש במסור ייעודי עם להב ודיסק בגדלים שונים. קוטר הדיסק משתנה בהתאם להיקף העבודה, עובי בטון וסוג העבודה. על גבי הלהב יש ציפוי של יהלום, בין אם מדובר על אבקת יהלום או שבבי יהלום. הבחירה ביהלום נעשתה כדי למצוא חומר חזק יותר מבטון, שיכול להעניק לנו דיוק מרבי בעת העבודה. מסור בטון עובד באמצעות מנוע עוצמתי, ובו גם יש משאבת מים כדי לקרר את הלהב בזמן העבודה ולמנוע פיזור חלקיקי בטון באוויר. לכן, העבודה נחשבת לדי נקייה ביחס לעבודות בטון אחרות.

בשביל להתחיל בעבודות ניסור בטון, נדרש הקבלן לבחון תחילה את היתכנות הפרויקט. לדוגמא, אם הלקוח מעוניין לייצר פתח לחלון במקום מסוים, על בעל המקצוע לבחון האם קיימים קווי חשמל. אם כן, לא ניתן יהיה לבצע את העבודה באותו אזור. השימוש בניסור בטון שונה מהשימוש בקידוח בטון, אמנם מדובר על שימוש באותן מכונות פחות או יותר, אבל קידוח בטון משמש אותנו בעיקר לתשתיות.

כמה עולה ניסור בטון?

המחיר של ניסור בטון נקבע לפי מ”ר או לפי פרויקט. בדרך כלל, כאשר מדובר על עבודה נקודתית המחיר יתומחר לפי פרויקט – כמו לדוגמא יצירת פתח לדלת כניסה. אם מדובר על היקף עבודה רחב יותר המחיר יהיה לפי מ”ר, וכאן להיקף יש משמעות מכיוון שככל שהעבודה תהיה בהיקף רחב, כך המחיר למ”ר פוחת.

בנוסף, יש לקחת בחשבון את מיקום העבודה, עד כמה העבודה נגישה והאם נדרש אישור קונסטרוקטור. כדי לקבל הצעת מחיר עליכם לפנות לבעל מקצוע על ניסיון מתאים. בעל המקצוע מגיע למקום ובוחן את היקף העבודה, לפי הממצאים יעניק לכם הצעת מחיר.

המחירים נעים בטווח של 150 ש”ח ועד 450 ש”ח למ”ר, כאשר 150 ש”ח למ”ר בדרך כלל יהיה מחיר לפרויקטים רחבים – ציבוריים ותעשייתיים ברוב המקרים. שימו לב, לעיתים בהצעת המחיר אין תמחור של פינוי פסולת, שימוש במנוף, גנרטור ואחרים. לכן, בקשו הצעת מחיר כוללת מבעל המקצוע טרם חתימה על החוזה.

שלושה טיפים לבחירת חברת ניסור בטון:

1. בטיחות – הדגש הראשון והחשוב ביותר הוא שמירה על בטיחות. השמירה על בטיחות היא בראש ובראשונה על חיי אדם. בתהליך העבודה אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בשטח מסוכן, חלקי בטון עשויים ליפול, וחלקיקי בטון עשויים להתפזר באוויר. לכן, שימוש בציוד מגן הוא קריטי, ושמירה על מרחק. לכן, השימוש במסור בטון נעשה בשלט רחוק ועל גבי מסילת מתכת, תוך כדי שימוש במשאבת מים.

2. ניסיון – הניסיון של בעל המקצוע הוא רלוונטי מהרבה סיבות. הסיבה העיקרית היא שיש לא מעט תקלות שיכולות לקרות לבעל מקצוע ללא ניסיון, כמו לדוגמא חיתוך במקום לא נכון ופגיעה בתשתיות המבנה. קבלן ניסור בטון חייב להיעזר בשירותיו של מהנדס, ובדיקה מעמיקה של תכנון המבנה. כך הוא יוכל לראות היכן עוברות תשתיות המבנה כמו צינורות מים, ביוב וקווי חשמל.

3. ציוד מתקדם – על בעל המקצוע להחזיק בציוד המתקדם ביותר, וכמובן בציוד מגן שמאפשר לו להתנהל בצורה תקינה באזור העבודה. ציוד מתקדם הינו ציוד שמתאים לעובי בטון רלוונטי. לדוגמא, השימוש במסור בטון יהיה זהה בקוטר הלהב וכמו כן, במסור עצמו כאשר מדובר על עובי בטון של 20 ס”מ לעומת 40 ס”מ. כמו כן, הטכניקה משתנה בהתאם להאם מדובר על ניסור קיר, ובאם מדובר על ניסור גג.

שימו לב שאת כל הפרטים האלה אתם מבררים לפני שאתם בוחרים חברת ניסור בטון. חברת בטון קאט היא מבין החברות המובילות בתחום. החברה בעלת ניסיון של 15 שנה, היא פועלת בהיקפים רחבים ומנוסה בפרויקטים פרטיים, מסחריים וציבוריים. החברה דוגלת בשקיפות מלאה מול הלקוח, מקצועיות ומעל הכל, בטיחות עבודה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות