משה סעדה נסער: “זה היה ממש פסע מאלימות. לא חושש מהם”

עשרות מפגינים נגד הרפורמה מחו אתמול מחוץ לביתו של ח"כ משה סעדה מהליכוד • בשיחה עם גדי נס פנה למוחים: "אתם התבלבלתם. אנחנו בליכוד לא חוששים מכם, ומול האלימות הזאת והאנטי דמוקרטיה אנחנו נעשה הכל כדי להעביר את הרפורמה ולחקור את הפרקליטות"
חרדים 10
ט' סיון התשפ"ג / 29.05.2023 11:59

עשרות מפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט מחו אתמול מחוץ לביתו של חבר הכנסת משה סעדה מהליכוד, שנתקל בהם במהלך יציאתו לתפילת ערבית.

הבוקר (שני) הוא סיפר בשיחה עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, על שהתרחש –  וטען כי “זה היה ממש פסע מאלימות”.

סעדה סיפר: “אתמול בלילה, פעם ראשונה שחוויתי חוויה כזאת. מעולם לא חשתי מאוים, מעולם לא חשתי שמישהו הולך לתקוף אותי, ופתאום מול הבית שלי כשאני הולך לתפילת ערבית אני רואה אנשים שצועקים ‘דמוקרטיה’. זה היה ממש פסע מאלימות, אילולא האנשים שלי”.

סעדה הדגיש: “לא מדובר בשוליים סהרוריים. לצערי, זה מלמעלה. אני קראתי את מה שהגיב ראש אמ”ן לשעבר עמוס מלכה, והוא אמר ‘נרדוף ונגביל את התנועה שלהם’. הוא דיבר על שמחה ועליי. הוא אומר: ‘אם לא תגנזו את הרפורמה אנחנו נרדוף אתכם במרחב הציבורי’.

“אתם התבלבלתם”, פנה לראש אמ”ן לשעבר ולמוחים מול ביתו. “אנחנו בליכוד לא חוששים מכם, ומול האלימות הזאת והאנטי דמוקרטיה אנחנו נעשה הכל כדי להעביר את הרפורמה ולחקור את הפרקליטות. יש משחק דמוקרטי, ולהפגין זו זכות והחובה שלי היא להגן עליהם ולאפשר להם להפגין מול הבית שלי,

“אבל אלימות זה קו אדום. הם מנסים להבעיר את אש המחאה באמצעות האלימות, באמצעות ההסתה, ואת זה משטרת ישראל צריכה לעצור”.

על ההקמה המחודשת של ההתנחלות ‘חומש’ אמר: “ממשלת ימין על מלא שמתנהלת כמו ממשלת ימין על מלא ומיישבת את הארץ. ומול הטרור מסביב יש רק דרך אחת – התיישבות, התיישבות, התיישבות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות