רוטמן: לפורעים האלה באוניברסיטת ת”א יש אבא ואמא – לפיד וגנץ

יו״ר ועדת חוקה ח״כ שמחה רוטמן: "התנגדנו לעצירת החקיקה אבל כיבדנו את ראש הממשלה שרצה לתת לזה צ’אנס. משהו קרה? דבר אחד. שכולם הבינו שהמחאה היא לא משנה על מה"
אריה ריבקינד
ט' סיון התשפ"ג / 29.05.2023 09:34

יו”ר ועדת חוקה, ח”כ שמחה רוטמן, הגיב הבוקר (שני), בשיחה עם יקי אדמקר וישראל כהן ב’שמונה אפס אפס’ ב’קול ברמה’ על האלימות שחווה אתמול מצד מפגיני שמאל באוניברסיטת תל אביב.

רוטמן: “לפורעים האלה אתמול באוניברסיטת תל אביב יש כתובת ברורה, יש אבא ואמא – לפיד וגנץ. הם יושבים בבית הנשיא אבל גם מעודדים את הבריונים האלה. לא שמעת מהם מילת גינוי אחת ויש עוד עידוד וגיבוי”.

לדבריו, “אנשי המחאה מבינים היטב שלמרות רצונם לחשוב שהם ניצחו – כל עוד אני בזירה הציבורית, הרפורמה על השולחן והיא לא יורדת מהפרק”.

הוא הבהיר: “עצרנו לטובת ניסיון להגיע להסכמות, אבל אנחנו רוצים להביא אותה לאישור. התנגדנו לעצירת החקיקה אבל כיבדנו את ראש הממשלה שרצה לתת לזה צ’אנס. משהו קרה? דבר אחד. שכולם הבינו שהמחאה היא לא משנה על מה. אנחנו כקואליציה רוצים ומחויבים להעביר את הרפורמה המשפטית – רצינו לעשות את זה בהסכמה, אבל אנחנו לא בני ערובה של אף אחד”.

רוטמן הוסיף: “אם הם השמאל היו מנצחים כמו שכתוב הבוקר בכותרות העיתונים ש’הרפורמה מתה’, לא היינו רואים את המתקפה האלימה נגדי אתמול באוניברסיטה. זה בדיוק מראה שארגוני המחאה מבינים שהכל נמצא על השולחן כמו שהבטחנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות