התפללו לרפואתו: ‘רבי אלתר’, ‘כוכב’ הילדים החרדים, במצב קשה

'רבי אלתר', כוכב הילדים החרדי שמשמח בשיריו רבבות מילדי ישראל, מאושפז במחלקת טיפול נמרץ ב'הדסה עין כרם' במצב קשה • העתירו בתפילה לרפואתו השלמה של רבי אלתר צבי אריה בן חנה חיה

אבי כץ
ט' סיון התשפ"ג / 29.05.2023 01:31

רבי אַלְתֶּר יַכְנֶס, כוכב הילדים החרדי, המוכר בשם הבמה ‘רבי אלתר’, מאושפז במצב קשה מאוד במחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי ‘הדסה עין כרם’, לאחר שחש חולשה בערב החג.

‘רבי אלתר’, מוזיקאי תושב ירושלים, נחשב ל’כוכב’ בקרב ילדי ישראל, בזכות  שיריו והתוכניות שהגיש לילדים.

‘רבי אלתר’  נולד בארצות הברית בשנת תש”ח. הוא למד בישיבת חפץ חיים בבולטימור, לאחר מכן עלה לירושלים. שימש כמלמד בתלמוד תורה ‘המסורה’, שם החל לחבר שירים כדי להעביר באמצעותם חומר לימודי. כשנוצר ביקוש להקלטות השירים, הוציא קלטת שמע עם שיריו.

האלבום הראשון שהוציא נקרא ‘רבי אלתר עם פרחי פורים’, ומאז הוא התפרסם בשם זה. במשך השנים הוציא לאור עשרות אלבומים, בעברית ובאנגלית, עם שירים לחגי ישראל ומועדיו ועוד.

בין שיריו המפורסמים: ‘פרעה בפיג’מה’, ‘משיב הרוח’ ו’אש אש אש’.

בעשור  האחרון החל להוציא גם סרטים לילדים, בסדרה שבה יצאו הסרטים: פסח עם רבי  אלתר וילדים, ושמחת בחגך על סוכות, פורים עם רבי אלתר, וליל הסדר עם רבי  אלתר, ט”ו בשבת עם רבי אלתר ועוד.

בנו פנה היום אל התיבור בבקשה כי יתפללו לרפואתו: “אבא שלי מאושפז במצב קשה בהדסה עין כרם. אני מתחנן מי שיכול לומר כמה פרקי תהילים לרפואתו.

העתירו בתפילה לרפואתו השלמה של אלתר צבי אריה בן חנה חיה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות