רוטמן: המפגינים התנהגו כמו עדר מוסת, אני לא מפחד ולא חושש

ח"כ שמחה רוטמן, שהותקף על ידי מפגיני שמאל באוניברסיטת תל אביב, בראיון ליערה זרד בערוץ 14: כמה שברירית תפיסת העולם של הבריונים האלו?" • "מדינת ישראל כולה צריכה לחשוש מהסיטואציה שקבוצות פוליטיות במדינת ישראל הפכו את ההתנהגות הזאת ללגיטימית"
חרדים 10
ח' סיון התשפ"ג / 28.05.2023 19:52

יו”ר ועדת החוקה, ח”כ שמחה רוטמן, שהותקף היום (ראשון) באוניברסיטת תל אביב על ידי מפגיני השמאל  אומר בריאיון ליערה זרד בתוכנית ‘ארבע’ בערוץ 14: “מדינת ישראל צריכה לחשש מסיטואציה שקבוצות פוליטיות במדינת ישראל הפכו את ההתנהגות הזאת ללגיטימית”.

הוא הצהיר בתכנית כי תוגש תלונה במשטרה.

רוטמן שיתף בתחושותיו: “איזה מסר זה? באים אנשים ובאלימות אומרים – ‘אנחנו לא ניתן לדיון הזה להתקיים’. זו לא מחאה בעד הדמוקרטיה זו מחאה נגד הדמוקרטיה”.

הוא הוסיף: “אני מצטער על האנשים שגדלו כל החיים שלהם בתוך מקום שהם לא מסוגלים לשמוע שום דעה אחרת, שמבחינתם אם אתה אומר דעה שלא מתאימה להם – אתה הורס להם את העולם. כמה שברירית תפיסת העולם של האחים לנשק האלו, ושל הבריונים האלו, שבשנייה שהם שומעים עמדה שהיא לא שלהם הם פשוט לא מסוגלים להתמודד איתה?!”

על ההתנהלות המפגינים אמר רוטמן: “כמו עדר מוסת. לצערי בהרבה מאוד ערוצי תקשורת אחרים מסתובבים המסיתים שממשיכים למכור את אותה סחורה עבשה כאילו מי שמנסה לחוקק ולדבר הוא האלים, וכאילו האנשים האלו יושבים מסביב לקומזיץ ושרים”.

“זו הסתה של חלק מערוצי התקשורת, של נבחרי הציבור ושל כל אותם אנשים שדיברו על ‘לאחוז בנשק’, ועל ‘רעל’. ושל אהרון ברק ואחרים שדיברו בשפה כל כך אלימה – הם צריכים לחשוב האם השפה שבה הם משתמשים היא לא מביאה את אותה אלימות”.

רוטמן נשאל האם הוא חושש בעקבות האירוע – והשיב: “אני ברוך השם לא חושש. אני אמשיך לפעול כדי לקדם את הדבר הזה. אני עובד על זה הרבה מאוד שנים, אני לא אתרגש מאיומים ואני לא מפחד ולא חושש. אני כן אומר – מדינת ישראל כולה צריכה לחשוש מהסיטואציה שקבוצות פוליטיות במדינת ישראל הפכו את ההתנהגות הזאת ללגיטימית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות