המפגינים צעקו “פשיסט פשיסט” – ורוטמן ענה: “אתם מוגבלים” • צפו

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן, הגיע לפאנל באוניברסיטת ת"א, נתקל בהפגנה סוערת - והוכנס מוקף בשוטרים • התעמת עם מוחים שניסו למנוע ממנו לדבר: "יש פה אנשים שחושבים שהם בעד הדמוקרטיה וסותמים את הפה לכולם. בריונות וסתימת פיות זה לא דמוקרטיה" • צפו
אריה ריבקינד
ח' סיון התשפ"ג / 28.05.2023 16:09

יו”ר ועדת החוקה, ח”כ שמחה רוטמן, הגיע היום (ראשון) לאוניברסיטת תל אביב כדי להשתתף בכנס בנושא הרפורמה המשפטית – ונתקל בכ-200 מפגינים שהמתינו לו ומחו נגדו בקולניות.

המפגינים אף הגיעו לרכבו של רוטמן והדביקו על השמשות סטיקרים של ארגוני המחאה ושטרות מזויפים.

רוטמן נאלץ להיכנס לאוניברסיטה כשהוא מוקף בשוטרים.

חלק מהמפגינים נכנסו פנימה לאולם והפריעו לרוטמן, תוך שהם קוראים לעברו במשך דקות ארוכות: “אתה פשיסט, לך הביתה, אתה מחריב את המדינה. אתה שקרן וגזען, בושה”.

המפגינים גם שרקו כאשר הח”כ נשא את דבריו.

בפתח דבריו אמר רוטמן למפגינים: “אנחנו רואים כאן אנשים שבמשך שנים רבות מנסים להשתיק את קולו של הימין. ההשתקה שאנחנו רואים פה היא סימבולית. כי לדעתם יש עמדות שלא יכולות להישמע בבית המשפט. בריונות וסתימת פיות זה לא דמוקרטיה”.

רוטמן תקף את המוחים: “יש פה אנשים שלא מסוגלים לשמוע עמדות שהן לא העמדות שלהם. חושבים שהם בעד הדמוקרטיה וסותמים את הפה לכולם. אתם לא רוצים לדעת מהי דמוקרטיה? כשהטיעון חלש מרימים את הקול. אין לכם יכולת להתמודד אינטלקטואלית, אז אתם מתמודדים בבריונות וצועקים. מה לעשות, אתם מוגבלים”.

רוטמן צייץ מאוחר יותר בחשבון הטוויטר שלו: “חובבי הדמוקרטיה, שוחרי חופש הביטוי וחסידי חירות הפרט מניפים את דגל הסובלנות הידוע של ארגון הטרור. אפשר להתווכח על תיקון מערכת המשפט, אבל אם מצאתם את עצמכם בצד האלים וסותם הפיות שבא להשתיק פאנל בו עמדתי הייתה דווקא במיעוט, כדאי לכם לחשב מסלול מחדש”.

מפלגת הציונות הדתית מסרה בתגובה: “אסור לתת לאלימות וסתימת הפיות נגד ח”כ רוטמן לעבור לסדר היום. מאז אלטלנה יש גורמים בשמאל שמבקשים לחסל את היריבים הפוליטיים ולעשות דה לגטימציה למחנה הלאומי. אנו קוראים ליאיר לפיד ולבני גנץ לעצור את ההסתה והטירוף. אז כמו היום – לא למלחמת אחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות