“סמוטריץ’ לא מבין כלום בכלכלה”: כספית ומגל בעוד עימות באולפן

בן כספית וינון מגל שוחחו בתוכניתם ב-103FM על השר סמוטריץ' • כספית טען: "מסבירים לו דברים פשוטים ובסיסיים שאינו יודע איך עובדת הכלכלה" • מגל: בכיר מאוד בגוף ביטחוני אמר למי שאמר שצריך לעשות הכל כדי למנוע מלפיד להיות ראש ממשלה"
חרדים 10
ח' סיון התשפ"ג / 28.05.2023 11:47

בן כספית וינון מגל פתחו היום (ראשון) את תוכניתם ב-103FM ושוחחו, בין היתר, על ההשוואה של השר בצלאל סמוטריץ’, בין אברכי הכוללים לתלמיד ‘בצלאל’.

כספית טען’: “מסבירים לו דברים פשוטים ובסיסיים שאינו יודע איך עובדת הכלכלה”, ומגל תהה: “במה עוזר אחד שלומד על יוון הקלאסית לתל”ג?”

השניים שוחחו על שובו של חבר הכנסת אבי מעוז לתפקיד סגן השר. זאת לאחר שאושרו 285 מיליון שקל לפעילותו.

בן: “אני לא זוכר כמה זמן אחורה, אבל עשית עליי חגיגה על אבי מעוז, והנה הוא חוזר”.

ינון: “אבי מעוז חזר, מה קרה, באמת לא ייאמן. התקציב עבר, והרפורמה בבית הנשיא, וקרן הארנונה עברה, ומה עוד יש? כל מיני דברים לא קרו, כן קרו, אז עכשיו אבי מעוז זה מה שיש לדבר עליו. את מי הוא מעניין? מה הוא מקבל? נו באמת, איזה שטויות”.

בן: “זה מזכיר לי שהיו חמישה הרוגים בתאונות דרכים בסוף השבוע האחרון, ומירי רגב נוסעת עכשיו להשתלמות למרוקו ומתברר שהיא לוקחת איתה הרבה חברי מרכז לבלות במרוקו. זה יותר הגיוני מאבי מעוז”.

ינון: “דיברתי עם כל מיני גורמים במהלך החג. בכיר מאוד בגוף ביטחוני אמר למי שאמר שצריך לעשות הכל כדי למנוע מלפיד להיות ראש ממשלה. בכיר בגוף ביטחוני אחר אמר למי שאמר אחרי ‘מגן וחץ’ שנתניהו הוא פנומן, מכיר את כל השטיקים של המערכת ואי אפשר לעבוד עליו. מקורב לנתניהו אמר לינון ניוז שמי שדחף לביצוע מגן וחץ זה נתניהו”.

בן: “אני אזכור לנצח איפה הייתי כששחררת את צרור הכותרות שומטות הלסת האלה. בוא, אם יש מישהו ממערכת הביטחון שרוצה להגיד שלפיד מסוכן, שיגיד את זה. הוא היה ראש ממשלה חצי שנה, התוצאות היו טובות”.

בן הוסיף: “אני רוצה לעסוק באדם בשם סמוטריץ’. לא זוכר למי הוא נתן ריאיון שער, ודיבר על זה שלמה לממן סטודנט בבצלאל ולא לממן אברך? אנשים מסבירים לו דברים פשוטים ובסיסיים על איך עובדת הכלכלה. יש עוד מיליון נתונים שמראים שזה דברים של אדם שמנותק ולא מבין כלום בכלכלה.

“המדינה מגבילה את מספר הסטודנטים שיכולים ללמוד בבצלאל, מי שלא מתקבל הולך למכללה ומשלם בין 30 ל-40 אלף שקל כי לא צריך כל כך הרבה סטודנטים שם. המדינה לא מגבילה את מספר האברכים, להיפך”.

ינון: “ומה קורה עם מי שלומד יוון הקלאסית? אני למדתי מדעי הרוח, מזרח תיכון, אסלאם, מחשבת ישראל, תולדות עם ישראל, מה אני עוזר לתוצר הלאומי? אני רק מפריע. אתה מוריד אותי מהמצבה והגרף עולה”.

בן: “אתה טועה. למדעי הרוח הביקוש יורד כל הזמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות