מפקד גל”צ שולח הביתה שדרנים שמאלנים. אז למה ברדוגו כועס?

ב'דה-מרקר' דווח: מפקד גלי צה''ל דני זקן מתכנן להדיח את השדרים הוותיקים רזי ברקאי, רינו צרור ויעל דן • פרשן ערוץ 14: "מיום שעזבתי את גלי צה"ל רייטינג התחנה בירידה" • "זו תחנה של אבא שלהם, אנחנו מבינים איך זה עובד. אם זה ככה - צריך לסגור את התחנה''
אבי כץ
ח' סיון התשפ"ג / 28.05.2023 09:49

איש התקשורת יעקב ברדוגו, פרשן ערוץ 14, התייחס היום (ראשון) לכוונה של מפקד גלי צה”ל החדש, דני זקן, לחולל שינויים דרמטיים בלוח השידורים של תחנת הרדיו הצבאית.

ב”דה-מרקר” דווח, כי זקן מתכנן להדיח שדרים ותיקים כמו רזי ברקאי, רינו צרור ויעל דן. החוזה של שלושתם אמור להסתיים בקרוב, ולפי הדיווח, אין בכוונתו של זקן להאריכו.

ברדוגו אמר לרדיו ‘גלי ישראל’: “אני בתביעה נגד גלי צה”ל אבל התביעה המרכזית שלי נגד מפקדת התחנה ונגד בני גנץ. אני מבין שרזי ברקאי שכבר יצא לפנסיה – זועמים מדוע מתכוונים לשחרר אותו. ורינו צרור שכבר חצה את גיל 70 בודקים לגביו. זו תחנה של אבא שלהם, אנחנו מבינים איך זה עובד. אם זה ככה – צריך לסגור את התחנה”.

ברדוגו שהודח מגלי צה”ל על ידי המפקדת הקודמת גלית אלשטיין טען: “מיום שעזבתי את גלי צה”ל רייטינג התחנה בירידה, בוודאי בתכנית שלי. אם לגלית אלשטיין, שלא עשתה צבא, היה מותר להדיח אותי, ולדני זקן אסור לעשות שינויים מקצועיים – אנחנו מבינים איפה אנחנו נמצאים וצריך לסגור את התחנה”.

לפי ‘דה מרקר’, בכוונת זקן לבצע שינויים דרמטיים בלוח השידורים של התחנה כבר בתחילת יולי.

בשבוע שעבר הודיע זקן כי בכוונתו להפסיק בשבועות הקרובים את שידור מהדורות החדשות של ערוצי הטלוויזיה בשעה 20:00, בגלי צה”ל, שכיום מועברות מהערוצים 12 ו-13 לסירוגין.

בגלי צה”ל הסבירו: ”הדבר נולד מתוך שאיפה ליצירת תוכן עצמאי ומקורי של התחנה בשעה האמורה, בהמשך יפורסמו פרטים נוספים אודות הרצועה החדשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גלץ
    30/05/2023 00:17
    חיימה
  1. זה ברור שכועסים שם בגלץ עושים שם קרחנה על חשבון המדינה מילואים הם עושים שם של אבא שלהם סלמת