נתניהו מבטיח: “נעביר את הרפורמה בהסכמה רחבה ככל האפשר” • צפו

ראש הממשלה פרסם סרטון ביום שלאחר אישור תקציב המדינה: "אנחנו יכולים להתפנות לכל המאמצים להוריד את יוקר המחייה" • "כמובן נמשיך במאמצים שלנו להגיע להסכמה רחבה ככל האפשר בנושא הרפורמה המשפטית. מאמין שעם רצון טוב ורצון אמיתי אפשר להגיע לדברים מסוכמים"
אריה ריבקינד
ד' סיון התשפ"ג / 24.05.2023 18:18

לאחר האיומים של יו”ר המחנה הממלכתי  ח”כ בני גנץ ”להבעיר את המדינה” אם תחודש החקיקה המשפטית – ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אחר הצהרים (רביעי) סרטון שבו הדגיש את הרצון להגיע להסכמה בבית הנשיא.

הבוקר, כשנשאל נתניהו בצאתו מהמליאה אם הרפורמה המשפטית תחזור, הוא ענה לכתב ערוץ 14 מוטי קסטל: “הרפורמה המשפטית תחזור. מנסים להגיע להבנות ואני מקווה שנצליח. הקואליציה תהיה פה 4 שנים”.

בסרון שפרסם אמר נתניהו: ,\אתמול היה יום גדול למדינת ישראל. הממשלה בראשותי הביאה בשורה גדולה לאזרחי ישראל. העברנו תקציב דו-שנתי, מה שנותן יציבות ותנופה לכלכלה וגם נותן 4 שנים יציבות בפוליטיקה שלנו וזה דבר חשוב.

“עכשיו אנחנו יכולים להתפנות לכל המאמצים להוריד את יוקר המחייה ואנחנו נעשה את זה בעוצמה ומכל הכיוונים האפשריים: הגברת תחרות, הורדת מכסים, הורדת בירוקרטיה, והכל למענכם אזרחי ישראל”.

הוא הוסיף: “אנחנו כמובן נמשיך במאמצים שלנו להגיע להסכמה רחבה ככל האפשר בנושא הרפורמה המשפטית. אני מאמין שעם רצון טוב ורצון אמיתי אפשר להגיע לדברים מסוכמים שישרתו את כל אזרחי ישראל”.

הבוקר, אחר הצהרת נתניהו ולפיה הרפורמה המשפטית תחזור לשולחן, אמר גנץ: ”טיפשות זה לחזור על אותה פעולה ולצפות לתוצאות אחרות. אני מבטיח לו, שאם הדיבורים יהפכו למעשים – הפעולות שראינו יהיו רק הסיפתח. מדינת ישראל תרעד והוא יתנגש במגבלות הכוח.

”אני מציע לנתניהו – להתמקד בשיקום היחסים עם הבית הלבן ולטפל באיראן – ולהפסיק לשים את הצרכים הפוליטיים והאישיים שלו מעל הצרכים של מדינת ישראל”,

ראש האופוזיציה יאיר לפיד צייץ בטוויטר שלו: “המהפיכה המשטרית לא תעבור כי אנחנו גמרנו להיות פרייארים של נתניהו. לא הופתענו מדבריו כי יש לנו אפס אמון בו. הנשיא חייב לדרוש מנתניהו הבהרה מיידית, פומבית וברורה על אמירתו המסוכנת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות