אליעזר שולמן עובר מ’משפחה’ ליומון ‘המבשר’: ימונה לעורך בכיר

אחרי שבחודשים האחרונים נדחק הצידה מתפקידו כעורך החדשות של 'משפחה': זה התפקיד החדש של העורך הוותיק • מונה לעורך החדשות, עורך 'מוסף שבועי'  והכתב הצבאי והמדיני של היומון 'המבשר'
אבי כץ
ד' סיון התשפ"ג / 24.05.2023 17:48

איש התקשורת אליעזר שולמן, עורך המשנה של ‘משפחה’,  עוזב את העיתון ומצטרף לצוות העורכים של ‘המבשר’ – ביטאון סיעת ‘שלומי אמונים’.

שולמן, שבחודשים האחרונים נדחק הצידה מתפקידו כעורך החדשות של ‘משפחה’, ימלא חלק מהתפקידים שהיו באחריותו של העורך הראשי בנימין ליפקין, שפרש לפני יותר מחודש מעולם העיתונות.

שולמן  יהיה עורך החדשות, עורך ‘מוסף שבועי’  והכתב הצבאי והמדיני של ‘המבשר’. ליתר התפקידים שהיו תחת אחריותו של ליפקין מונו מחליפים נוספים.

יצוין, כי הכתב הצבאי הקודם של המבשר’, מרדכי גולדמן, עזב את העיתון לפני מספר חודשים, לטובת הצטרפות לצוות הדוברות של ראש העיר משה ליאון.

ככל הנראה לא יומנה עורך ראשי לעיתון, כאשר יום טוב רובין ממשיך בתפקידו כעורך האחראי.

שולמן, שנכנס לעולם העיתונות לפני כ-35 שנים כשהחל לעבוד בעיתון ‘ערב שבת’, עבד כמעט שלושה עשורים בעיתון ‘משפחה’. הוא מילא שם מגוון תפקידים רחב, ואף מונה לעורך המשנה.

הוא החל את דרכו ב’משפחה’ ככתב חדשות, אחר כך החל לכתוב גם כתבות במגזין, תחת עריכתו של הרב משה גרילק ז”ל.  בהמשך מונה לעורך מגזין ‘משפחה’ ולפני כעשור, במסגרת סבב מינויים במערכת, החליף תפקיד ומונה לעורך החדשות.

לפני מספר חודשים הוחלט במערכת העיתון למנות לתפקיד את ישראל יוסקוביץ, ושולמן נותר הכתב הצבאי של העיתון.

בנימין ליפקין, מי שכיהן כעורך הראשי של עיתון ‘המבשר’ ב-10 וחצי השנים האחרונות, פרש מעולם העיתונות ומעריכת העיתון והחל לעבוד כיועץ אסטרטגי במשרדו של יועץ התקשורת רונן צור.

הבחור מישיבת סלבודקה שהצטרף לחסידות חב”ד וצמח עם ‘משפחה’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות