“דברים אלה שקריים”: הרב רונן שאולוב מתנצל בפני נפתלי בנט

הרב רונן שאולוב, שהשמיץ שוב ושוב, מתנצל על הפרסום השקרי כאילו בנט לא יהודי: "מצטער שאמרתי את הדברים הללו ומתנצל מעומק לבי בפני משפחת בנט על עוגמת הנפש שנגרמה להם" • פיצוי כספי ייקבע בפסק הדין • "בנט כבר הצהיר בעבר שאת הפיצוי שיתקבל הוא יעביר לתרומה"
חרדים 10
ד' סיון התשפ"ג / 24.05.2023 13:55

נפתלי בנט מסמן ניצחון ראשון בתביעות הדיבה שהגיש נגד משמיציו: הרב רונן שאולוב התנצל על פרסום שקרי, לפיו בנט לא יהודי.

במהלך דיון בבית משפט השלום הבהיר הרב שאולוב: “במהלך שנת 2022 פרסמתי כנגד ראש הממשלה לשעבר, מר נפתלי בנט, וכנגד אמו, גב’ מירנה בנט, מידע אותו קיבלתי מאחר, שהתברר כלא נכון – כאילו יהדותם של אביו המנוח של מר בנט, מר ג’ים בנט, ושל אמו, גב’ מירנה בנט, מוטלת בספק.

”לאחר בדיקה, אני מבקש להדגיש כי דברים אלה שקריים. דברים אלו שנאמרו על ידי הגיעו לתפוצה רחבה. אני מצטער שאמרתי את הדברים הללו ומתנצל מעומק לבי בפני משפחת בנט על עוגמת הנפש שנגרמה להם בעקבות פרסום זה”.

לפי דיווח בערוץ 7, השופטת מלכה ספינזי-שניאור תפסוק בשאלת הפיצוי לאחר טיעונים שהושמעו בפניה.

בנט יוצג בתביעה על-ידי משרד עורכי דין גזית-בקל, והרב שאולוב על-ידי עו”ד חיים גרינברג.

עוה”ד עודד גזית ואלירם בקל מסרו: ”חשוב שמבית המשפט יוצא מסר ברור של חוסר נכונות להשלים עם הפצת שקרים, ובאופן ספציפי – שהטענות כאילו מר בנט הוא לא יהודי הן שקר מוחלט. מר בנט כבר הצהיר בעבר שאת הפיצוי שיתקבל הוא יעביר לתרומה”.

בנט הגיש את תביעת הדיבה בסך מיליון ש”ח נגד הרב רונן שאולוב לפני חצי שנה. בנט טען בכתב התביעה, כי הדרשה עליה חזר הרב שאולוב שבוע אחר שבוע, מהולה בכינויים וקללות מזעזעים שנועדו לפגוע בבנט ובני משפחתו. בין היתר אמר: ”בנט לא יהודי, כלב ימח שמו”.

לפי בנט, הדרשה זכתה להפצה נרחבת של 700,000 צפיות לפחות וגרמה צער לאמו: ”אמו של בנט, מירנה בנט – שמשפחתו של אביה, ישראל לפקוביץ, ומשפחתה של אמה, מיכלה בורושנסקי, הן יהודיות מדורי דורות, והן נרצחו בשואה בשל יהדותן – קיבלה פניות רבות משך השנה החולפת ביחס לספקות ביהדותה, והדבר הביא לה צער עמוק וכאב. היא עמדה חסרת אונים למול השקר שחילחל ברשתות החברתיות”.

בנט טען אז כי ”מי שמקליד בגוגל את המילים ‘אמא של בנט’ יראה השלמה אוטומטית ל’נוצרייה’, ‘וגויה’ ועוד, נתון המשקף כי אלה החיפושים של ציבור המשתמשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין מה לומר
    25/05/2023 00:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. רונן
    צריך ללמוד המון תורה ארץ ישראלית
    כל הדברים אצלך מבוססים על המון מירמור
    ואתה צריך להבין שבנט הוא אמנם יהודי אבל הוא אפס מאופס
    ולכן פשוט אל תאמר סתם דברים
    אלא תשב עוד כמה שנים ותלמד תורה ויש לך עוד המון מה ללמוד
    אבל אשרייך שאתה מביא אנשים ומקרב אותם