אלמוג כהן: הופתעתי מההדחה • רמ”ט בן גביר: אלמוג פגע במאבק

חבר הכנסת אלמוג כהן בריאיון לרשת ב: נפגעתי מאוד. הדחתי פורסמה בזמן השיחה עם בן גביר עליה • עו"ד חנמאל דורפמן: "אני רואה כל היום את התדרוכים של אלמוג ומקורביו, שאומרים שראש המפלגה הוא יהיר''
אריה ריבקינד
ד' סיון התשפ"ג / 24.05.2023 11:16

עימות בעוצמה יהודית: עו”ד חנמאל דורפמן, ראש המטה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הסביר  הבוקר (רביעי) את ההחלטה להדיח את ח”כ אלמוג כהן מחברותו בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

”כשאנחנו ניהלנו מו”מ עם הליכוד ושר האוצר לטובת תקציבי הנגב והגליל, ח”כ אלמוג כהן הלך לספר כמה סמוטריץ’ בעד ונתן תקציבים. ציפיתי שהוא יעזור לנו במאבק – לא ההפך”, אמר דורפמן לרשת ב’. “אני רואה כל היום את התדרוכים של אלמוג ומקורביו, שאומרים שראש המפלגה הוא יהיר”.

ח”כ אלמוג כהן עצמו התייחס להחלטת בן גביר להדיח אותו מהוועדה –  ואמר לרשת ב’: ”הופתעתי מאוד. תוך כדי שהוא הודיע לי בפגישה – זה יצא החוצה בתקשורת. הדרך שבה קיבלתי את המסר מאוד פגעה בי.

“ברמה האישית זה לא דבר שהוא נעים. הוא הדיח אותי בגלל שחשבתי שחרם ההצבעות הוא לא נכון”, סיפר חבר הכנסת, “אמרתי לו שאני מקבל את החלטתו, ואיך בעיני דברים אמורים להיפתר”.

עוד הסביר כי הוא לא ידע על החרם. “אחרי כמה ימים שהיינו נעולים בממ”ד, שמעתי על החרם דרך התקשורת, ואני אמרתי שכדאי לשבת ולדבר על הדברים, זו הייתה דעתי”.

ראש המטה של השר לביטחון לאומי, אמר: “אם נדבר על הדלפות, יש פה תחרות יפה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות